fredag den 25. februar 2011

Magisk mirakel

Store ord.
Men ikke desto mindre, sande.
Menneskemøder kan være magiske.
Og fyldt af mirakler.
Jeg oplevede et af dem, i går.
På en kold Torsdag kom Megan forbi og skabte energi og magi, her hos mig i det kolde Ballerup.
Under armen med bog med titlen; Dans med livet! Og under den anden arm, karameller med sjæl !
Det er sandt!
Bloglandet er fyldt med stærke, smukke kvinder.
Jeg er så taknemmelig for at få lov til at møde dem.
Jeg føler, jeg gror ved disse møder. Jeg bliver stærkere. Finder min tro på mig selv.
Megan, you made my day :-)

23 kommentarer:

  1. :) smiler bredt .....
    hvor det lyder det som et rigtig dejligt møde..... :) håber du kan svæve på det i laaaang tid :)♥

    klem fra mig til dig ♥

    SvarSlet
  2. Magiske møder er fantastiske :)

    SvarSlet
  3. ♥ læste lige dit svar til min kommentar i går ♥ :)

    hjerterne laver jeg ved at holde alt knappen nede og trykke 3 på nummmerisk... tror ikke det virker på 3 over bogstaverne .....
    kæmpe klem ♥♥♥

    SvarSlet
  4. Det er vel nok dejligt at læse :-) Ja, blogning kan føre til det mest utrolige ...

    SvarSlet
  5. Miri, nu bliver jeg også helt rørt. Snøft! Men ved du hvad. Det var sgu magisk! Og ved du hvad endnu mere? Nu har jeg fået ideen. Og du skal hjælpe mig.

    Mere senere. Det var så skønt hos dig i går. Fantastiske kvinde! :)

    SvarSlet
  6. Det er bare så vidunderligt, dejligt at læse! :-) :-)

    SvarSlet
  7. dejligt! Det er skønt - mere af det :)

    ha en smuk fredag

    x

    creative tail

    SvarSlet
  8. dejligt dejligt dejligt de damer!
    Skønt at man kan møde hinanden og fylde hinanden med glæde og energi og nye idéer.

    SvarSlet
  9. Det er så dejligt at læse om disse vellykkede møder irl.
    Jeg må altså også snart prøve det!

    - Og tak til både dig og Marianne for at få opklaret hvordan man laver disse skønne ♥♥♥

    Hav en dejlig weekend.

    KH ♥
    Karina

    SvarSlet
  10. Ja, det var da et magisk mirakel. Det er så dejligt hvad sådan en blog kan føre til.
    God fredag.

    SvarSlet
  11. Kæreste Marianne; Det kan du tro jeg kan ! Tænkte faktisk på, at det måtte være muligt at besøg dig- sætte mig ind i et tog en tidlig Lørdag morgen og vende hjem sent på aften :-)
    De der hjerter, kan jeg så ikke lave, har ikke den der 3 nummerisk:-)

    Pernille; Ja! Og dem kan vi selv skabe :-)

    Kære Madame;

    SvarSlet
  12. Kære Madame; Det er fantastisk ! Vi 2 havde jo heller ikke mødt hinanden:-)

    Kære Megan; Det er så spændende !! Åh, ville elske at hjælpe :-)

    Kære Lotte; Tak- det VAR altså også en dejlig dag :-)

    Kære Margit Rosenaa; Ja tak :-) Og det bedste er, at vi kan skabe mere af det! Vi skal bare turde prøve.

    Kære Eva; Ja er det ikke fantastisk !! Det fylder mig med en taknemmelighed , der grænser til æresfrygt :-)

    Kære Karina; Du må prøve at turde :-) De der hjerter kan jeg så okke lave..Har ikke det der nummerisk 3 :-)

    Kære Sonnie; Jeg elsker blogverden :-)

    SvarSlet
  13. sødeste Miri

    det ville da være dejligt med besøg fra Ballerup... desværre kører toget kun til Odense eller Nyborg og så er det bus for resten...:( du skal være så velkommen men hvis vi også skal nyde en laaang tur i naturen må det nu godt blive lidt varmere så vi ikke behøver pakke os så meget ind....
    Vi SKAL/må snarest finde en dag :)
    kh♥
    kh♥

    SvarSlet
  14. Kære Marianne; så aftaler vi bare en FORÅRSdag :-)

    Kære unikarna; Det var det også :-)

    SvarSlet
  15. Ballerup, det er jo lige om hjørnet...
    kanske vi skulle mødes en dag til en kop forårfryd af en art?
    Det kunne jeg da godt tænke mig :o)
    (har heller ingen numeriske tegn....)
    kh Linda

    SvarSlet
  16. Sådan en dag sætter spor af glæde og nydelse, dejlig læsning ♥♥

    Så lærte jeg at lave hjerter :-)Lykken er en staionær computer med tastatur.

    SvarSlet
  17. Som jeg også har skrevet hos Megan, så kan man mærke strålevarmen fra jeres dag sammen gennem skærmen, når man læser om det. Det er rigtig dejligt. Venskaber skal der til!

    SvarSlet
  18. Ved du hvad søde Miri... Og det gælder sådan set også Lene. Der er så meget magi mellem kvinder i en bestemt alder. Der sker altså noget mellem ørene og i hjertet. Og det sker noget vi tør mærke. Altså ikke noget seksuelt, men en kosmisk energi, som er uendelig stor, som kan flytte bjerge. Og netop måske fordi vi er ældre og åbne på en anden måde, kan vi adapterer denne energi som noget positivt og konstruktivt og berigende.
    Koden er "squeryse"

    SvarSlet
  19. hvor er det givende & dejligt at læse. held i blogland endda.

    SvarSlet
  20. Kære Linda, med marsvin :-) ; En kop forårsfryd, det siger jeg ikke nej til ! Det ville være en glæde at møde dig:-)

    Kære Lene, det sætter og spor og giver mod på nye veje :-) Fra mig med bærbar og uden mulighed for hjerter...


    Kære Anita; Venskaber skal der til og det er en utrolig oplevelse at mærke at Bloglandet også kan give mig det.:-)

    Kære Sidse; Så er det jo en glæde at blive gammel :-)
    Spændende tanke!

    Kære linda; Ja, blogland har det hele :-)

    SvarSlet
  21. Kære ANNE , jeg ved ikke hvorfor jeg pludselig ville have du skulle hedde Anita...Undskyld !

    SvarSlet
  22. Anita eller Anne ... Nå ja. Jeg lystrer nok bedst på Anne ;-) Selvom jeg fra min færden i England er vant til at få mit navn udtalt på mange interessante måder :-)

    SvarSlet