tirsdag den 1. februar 2011

Hva er jeg ?

Altså jeg ved godt hvad jeg er, Kvinde, mor og en anelse træt.
Men hvilken blog jeg har..
Jeg har Losarinas mor!
Og her er ingen rød tråd eller tema.
I dag er det en slags strikkeblog..
Et par varme håndledsvarmer- strikke af det dejligste garn , en gave fra en dejlige kvinde i Sverige. De er desværre ikke mine..
ÆldsteDatter så garnet og bestilte straks håndledsvarmer, der kunne gå uden på nogle hansker.
Og i bogen fra forleden, var der en super enkel opskrift.
Tju hej vilde dyr, ÆldsteDatter kan cykle afsted uden at fryse :-)
Og nu MÅ jeg afsted!
Boss, hvis du læser med her, undskyld, hvis jeg kommer lidt forsent.
(Han læser IKKE med).
:-)

17 kommentarer:

  1. Den røde tråd er jo dig. Det er derfor jeg kigger forbi hvet dag. Og tak for dig. (c;

    SvarSlet
  2. Den er bare så flot! Den røde tråd er, at du fører pennen, Miri - og det holder vi alle sammen meget af :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kom forbi din blog, fordi du var så sød at ønske mig velkommen på min nye blog. Det siger alt. Tak

    SvarSlet
  4. Jeg har også tænkt på, hvad min røde tråd er, og må sige som Madame: det er dig! Og hver af os har vores egen røde tråd.
    Det er et par dejlige håndledsvarmere, du har lavet!
    Klem

    SvarSlet
  5. Du er dejlig!!! :-)
    Som Sidse og Madame siger - den røde tråd er dig! Losarinas Mor :-)

    SvarSlet
  6. De er ret smarte Miri.. elsker den røde farve... Kram fra C

    SvarSlet
  7. Den røde tråd er - for dig og alle os andre - vel lysten til at dele ideer og livstanker. Det er det indtryk jeg får, når jeg hopper rundt i Blogland... og det er jo fantastisk!
    Helle skriver, at du var omkring og hilse hende velkommen, da hun var ny - det samme gjorde du for mig. Måske der ligger en lille rød tråd dér? En kæmpe betænksomhed og et stort hjerte... Den røde tråd er DIG! Jubiii at jeg "kender" dig!

    SvarSlet
  8. Jeg har det på samme måde - ingen rød tråd på min blog - men du har en masse spændende ting og en helt flok af folk som følger dig - Håber du nåede på arbejde - så du ikke fik problemer :)

    SvarSlet
  9. Jeg glædes hver gang jeg kommer forbi her. Over dit livsmod, finurlige påfindelser, detaljer og alt det, der gør dig og din blog :)

    Dejligt med varme om håndledene.

    SvarSlet
  10. Jeg tror vi trækker et lille stykke mere af vores egen røde tråd efter os for hvert skridt vi tager i det her liv - og dermed også for hvert blogindlæg vi vælger at skrive. Men vi ved ikke alt om os selv, det er ikke alt vi kan se, så derfor tror jeg kun man kan se den røde tråd i et bakspejl - hvis man er heldig. Desværre. Det hele ville være så meget nemmere hvis den lå trukket ud foran køleren som en guide :-).

    Jeg kan heller ikke se din røde tråd, for jeg sidder bare med og nyder turen på passagersædet, men jeg kan mærke at den er der, og jeg følger trygt med :-). Jeg er sikker på det bliver en smuk, rød tråd.

    SvarSlet
  11. Vackra! Och fina texten din. Och visst är man så mycket olika saker..vid olika tidpunter..fint!
    Kramar Lycke

    SvarSlet
  12. Altid en fornøjelse at kigge ind hos dig. Lidt at tænke over, lidt at fnise af, lidt at undres ved, lidt at varme sig ved, lidt skævt,..... det er noget af den røde tråd.

    SvarSlet
  13. Kære sidse, tak, du dejlige:-)

    Kære madame; tak- det var sødt sagt. Jeg anglede ikke efter ros, men takker meget rørt :-)

    Kære Helle; Selv tak- :-)

    Kære mette b, Vi har vores egen tråd:-)
    Tænker bare, at mange fortæller de er Mad blogger, Strikke blogger, Litteratur Blogger osv. Hvad var jeg :-)

    Kære Lotte, du er altså den dejligste svedske fra Thy - Tak .-)

    Kære Christina, garnet og farven er så lækkert! Og hun nyder at cykle med dem. Tak :-)

    Kære Kirsten; jeg takker for fine ord, de rør mig meget.
    At dele ideer og livstanker...Dét er jo sådan en blogger jeg er :-)

    Kære Margit Rosenaa; Jeg cyklede så hurtigt som vinden, så jeg nåede det frem i tide :-)

    Kære Pernille, det var meget sødt sagt- jeg takker meget rørt.
    Jeg tænkte faktisk på dig, da jeg strikkede dem, tænkte du ville lave snoninger eller andet spændende :-)

    Kære Janne; Uh, du kan altså noget med ord- det er så lækkert .-)
    Jeg er beæret over du er der og følger med på min rejse- tak.

    Kæreste Lyvke; jeg er glad for at fundet dig og din verden!
    Og jeg er så glad for du vil følge med i min- tak :-)

    SvarSlet
  14. Kære Eva, ved du hvad, de ord gjorde mig glad ! :-)

    SvarSlet
  15. Så fine - du behøver ikke have noget andet rød tråd end at du blogger om det du kan lide :)

    ha en super dag søde!

    SvarSlet
  16. Kære Heidi, næ, du har nok ret :-)
    Tak :-)

    SvarSlet
  17. Kæreste Miri - den røde tråd i din er jo dig...du og dine tanker om dette og hint - er den røde tråd...en smuk og vedkommende tråd, til tider skrøbelig - til andre tider stækt...ærlig og kreativ - inspirerende og varm...en skinnende rød tråd som en helt unik...:-))

    Kram fra Camilla

    SvarSlet