søndag den 13. februar 2011

Fødselsdag tak

TAK !
Tak for alle jeres kommentarer- I skal vide at jeg bliver dybt rørt og meget meget glad, hver gang jeg læser jeres ord.
Tak for mails. Tak for breve med hilsner og fantastiske gaver.
Mange mange tak :-)
..................
Jeg havde den mest fantastiske fødselsdag.
Sol og kvidrende fugle.
Løbetur.
Hurra råb(46 stk!)
Gaver og gaver og gaver.
Blomster.
Den dejligste mad !
Børn og svigebarn, veninden og gamle gode venner.
Snak, grin og lidt gaver.
Knus og glæde og forkælelse.
Tak:-)

17 kommentarer:

  1. Søde Miri - 46 hiphurra´er og knus sendt i din retning.

    SvarSlet
  2. Var jo slet ikke på bloggen i går og kunne fejre - men NU - stort til lykke!!!! Vi ses vist til blogtræf i næ u ??

    SvarSlet
  3. Hvordan kunne jeg overse det?? Tillykke med din dag, som jeg kan læse var den skønneste.
    Klem og god søndag

    SvarSlet
  4. Skønt at du havde sådan en dejlig dag. Det skal man nemlig på sin fødselsdag (og egentlig hver eneste af alle de andre dage i året) :)

    Nu skal vi snart ses, kan jeg mærke! Jeg har prikket til Sidse! ;)

    SvarSlet
  5. Arh Miri, den missede jeg, men du skal bestemt ikke snydes for et kæmpe tillykke fra mig :).
    Det lyder til at du havde en fantastisk dag - skønt!
    Kh Jeanette

    SvarSlet
  6. Kære Gitte; Tak - jeg griber dem :-)

    Kære Lavendel: Tak, blogtræf på Østerbro ?

    Kære mette b, mange mange tak .-)

    Kære Megan;
    Godt du prikker , for jeg længes :-)
    Og takker :-)


    Kære Jeanette; jeg takker for dine tillykker :-)

    SvarSlet
  7. Det lyder som de helt rigtige ingredienser til en god fødselsdag :)

    SvarSlet
  8. lyder som en helt fantastisk dag du og dine harv haft:)
    I dag er så med lidt oprydning og forhåbentlig tid til afslapning :)
    kh♥

    SvarSlet
  9. Det er vel nok dejligt at læse, Miri - og skønt med de 46 hurraråb :-)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med fødselsdagen - bedre sent end aldrig. Skønt du havde en god dag - og god søndag:)

    SvarSlet
  11. Kære Pernille, ja, ikke sandt :-)

    Kære Marianne, dagen er gået en oprydning, reste spisning, en frisk gåtur og hygge :-)

    Kære Madame; hi hi- ja, jeg har nogle ihærdige børn :-)

    Kære Karen, helt bestem :-) Tak !

    SvarSlet
  12. Så fint og forårsagtigt pynt! Dejligt du havde en god dag :-)

    SvarSlet
  13. Kære Polka; Jeg havde den bedste af mange fødselsdage :-)

    SvarSlet
  14. Kære Polka; Jeg havde den bedste af mange fødselsdage :-)

    SvarSlet
  15. Kæreste Miri, tillykke med DIN dag! Det lyder som om den er fejret præcis som du ønsker - og sådan skal fødselsdage være! ;o)

    SvarSlet
  16. Kære Rina; Jeg kunne ikke være mere enig - tak :-)

    SvarSlet
  17. ...et forsinket, men fra hjertet stort til lykke med fødselsdagen, Miri.

    SvarSlet