søndag den 27. februar 2011

Biblo Guf

11 kommentarer:

  1. Lena I. har jeg flere bøger af, hun er vældig god...skal jo have omstruktureret haven, så læs nu endelig godt på det :-) knus

    SvarSlet
  2. Åh, hvor skønt. Der er ikke noget hyggeligere end at kigge i havebøger! ...det skulle da lige være kogebøger... og boligmagasiner! Elsker den visuelle inspiration - og foretrækker den uden al for megen tekst :-)

    SvarSlet
  3. Bøger er altid godt, nyd din søndag.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Kære Lone; Hun er en kraft- en inspiration. Denne handler nu om de gamle klosterhaver- hvilke billeder !

    Kære Eva; Jeg elsker nemlig også bøger med billeder :-)
    Lækre billeder jeg kan fortabe mig i. Billeder der får mig til at drømme :-)

    Kære margith, Jeg er i fuld sving med nydelsen :-) Knus også til dig !

    SvarSlet
  5. Ser dejligt forårsagtigt ud...min biblo-bunke lige nu hedder noget med coaching i organisationer, kommunikation i relationer, motivationssamtalen osv....der skal lige pløjes 900 sider faglitteratur, inden den igen står på den mere underholdende litteratur...diplomopgaven venter forude nok engang.

    God søndag fra Camilla

    SvarSlet
  6. Kære Camilla; pust ! Respekt for din videnbegærlighed !

    SvarSlet
  7. Det ser vel nok spændende ud - jeg kender ikke bøgerne, men tak for dejlig inspiration :-)

    SvarSlet
  8. Jeg kender heller ikke bøgerne, men du har givet inspiration til næste biblioteksbesøg. Tror det bliver i morgen - kan næsten ikke vente

    SvarSlet
  9. En sådan härlig bokhög!
    Blev det någon bloggträff eller är det uppskjutet?
    Ha en fin vecka!

    SvarSlet
  10. Altså kære Miri. Leif Madsens Annette bor jo lige her over på den anden side af vandet. Kragevig. Jeg spurgte engang om han tog elever ind, men desværre gjorde han ikke. Åh.. Miri. Kommer du ikke snart, når foråret springer rundt i min have? Måske sammen med Lene.??

    SvarSlet
  11. Kære Madame, den bog med klosterhaverne er mavepustende smuk og meget spændende !

    Kære Manna; Biblioteket er en guldgrube af oplevelser, som bare kan nydes :-)

    Kære Ann, Jeg elsker bøger ! Og blogtræffet bliver til noget- den 20.Marts:-)

    Kære Sidse; Det var da spøjst ! Kan godt forstå du gerne ville ind og suge til dig i hans univers.
    Jeg kommer med glæde - altid !

    SvarSlet