søndag den 9. januar 2011

NEJ !

Helt ærligt!
Hvordan kan jeg dog finde på at udgive et indlæg, som det foregående?
Et blog indlæg, bør vel ha et minimum af interesse for andre end een  selv?
Jeg blogger vel fordi jeg gerne vil formidle noget, som i også kan bruge til et eller andet?
Har vist en Søndag- gråvejr-sygdom-selvmedlidenhed-spildt en weekend-blues.
Og det kan I jo ret beset ikke, bruge til meget.
Måske I vil se et billede af hvad jeg glor på , når jeg ligger under tæppet på sofaen;

Den er da meget pæn. Og det er da altid meget sjovt at se lidt på folks bogsamlinger.

11 kommentarer:

  1. En smuk amaryllis og spændende titler i reolen - det er nemlig sjovt at se, hvad andre har i bogreolen :-) God bedring, Miri - jeg håber, du kan hygge dig med te og måske lidt læsning eller film. Ud skal man i hvert fald ikke gå - det er nærmest livsfarligt ...

    SvarSlet
  2. Hej Miri!
    God bedring til dig på sofaen :-) Englehuset, hvad er det for en fætter?
    Knus.

    SvarSlet
  3. Vi kan jo alle havne i en dal engang imellem ;)
    Den er gudesmuk din blomst. Min står endnu kun i knop, så jeg glæder mig til at se farven på den, da det var en gave.
    God bedring.

    SvarSlet
  4. Kære Madame; Jeg er SÅ elendig til at være syg !
    Tak, søde Gitte:-)

    Kære Margith; Tak :-) Englehuset en del af en serie på 3 om menneskene i en lille by i Sörmland , før og under 2. Verdenskrig. Skrevet af Kerstin Ekman. Gode bøger!

    Kære Mutte, :-) Selvfølgelig kan vi det og jeg er åbenbart en pivskid , når jeg er syg:-)

    SvarSlet
  5. Skøn udsigt :-) Mine forældres amarylis sprang ud i julen, mens vi var der, så flot og så enkel! Jeg vil gerne have en, men vindueskarmene kan ikke rumme flere blomster og planter, desværre :-(

    God bedring, det er så irriterende at være syg på en søndag!

    SvarSlet
  6. Syg eller ej.....dine indlæg er altid interessante.....fordi din skrivestil er fyldt med humor.

    Fortsat god bedring!

    SvarSlet
  7. Jeg synes, at billedet med netto-kurven var dejligt. Det kan jeg sagtens fnise lidt af.
    God bedring.

    SvarSlet
  8. Hihi,,, jeg kan nu godt li dit forrige indlæg.
    Genkendelighed ;O)

    SvarSlet
  9. Amaryllis og så i den flotteste røde farve..... aaahhh... med bogreolen som baggrund fortæller det hvor meget du holder af bøger/ at læse...
    :)
    kh♥

    SvarSlet
  10. Kære Polka; Tak :-) Jeg har et ambivalent forhold til netop denne blomst, den er så smuk og en anelse for meget.. :-)

    Kære Betty, Det var meget sødt sagt- tak :-)

    Kære Eva; Jeg er glad for at du kunne lide det- det fortæller nemlig mig meget :-) Altså billedet.

    Kære Lotte; Hæ hæ- tak :-)

    Kære Marianne; Tak :-) Du har ganske ret, jeg elsker at læse, men jeg elsker også at EJE bøgerne :-)

    SvarSlet
  11. Sånn opplevde ikke jeg det. For meg var det som et lite stykke poesi. Skriv det du føler, du, Miri. En blogg kan også få lov til å være en skulder å gråte på av og til.

    SvarSlet