fredag den 21. januar 2011

Award


Line  fra Dalgaarden , har givet mig en Award !
 Hun skriver i sin begrundelse ; "Losarinas mor som deler godt og ondt fra hverdagen - og tager rigtig dejlige billeder!"
Da bliver jeg jo glad.
Tak:-)
Jeg skal fortælle 3 ting jeg godt kan lide at lave, og give Awarden videre til 3 bloggere.
Det vil jeg gøre.
Senere.
Må jo lige tænke :-)



Ja, man skulle tro det var lyv !
Endnu en Award !

Det er søde Lærke, der begrunder sit valg med ordene;. "mor - fordi bloggen er ærlig, fin og på bølgelængde med mig."
Tak:-)
Hvorfor er min tekst pludselig lille ?
Mystisk..
Men denne Award kræver jeg skal dele 8 ting om mig selv !
Og give Awarden videre til 8 andre blogger.
Det kræver tid .
Så jeg vender tilbage.
Forhåbentlig med større bogstaver .

7 kommentarer:

  1. Tillykke! Det har du fortjent. Begge to. Og ja, så skal der tænkes lidt ;)

    Ha' en fin dag, du! Fuglen føler sig hjemme og synger så smukt her i min stue! :)

    SvarSlet
  2. Tillykke, Miri - det fortjener du :-)
    Klem og ha' en dejlig fredag!

    SvarSlet
  3. 2x Storer tilykker :-) ja, glemte jo fuldstændig, lejligheden koster 7000 + 500 aconto - temmelig vigtig lille detalje ;-)

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig skulle du have de Awards... det er der ingen betænkelighed ved!

    SvarSlet
  5. Tillykke med dem begge...de er helt klart fortjente... :o)
    Knuss og god fredag... :o)

    SvarSlet
  6. Kære Megan, Tak- jeg synes det er en meget stor udfordring at få dem!
    Glæder mig at du holder af fuglen :-)

    Kære Madame; Tak :-) Jeg har fri nu ! Og er glad :-)

    Kære Sofie; Tak:-)
    Jeg vil give oplysningerne videre og vender tilbage til dig- senest Mandag.

    Kære Christina; ej, synes du virkelig. Jeg bliver sådan helt forfjamsket :-)

    Kære Pi Andrea; Også du - tak :-) Det gør mig helt , sådan, genert :-)

    Kære Makiato- 1000 tak

    SvarSlet