fredag den 7. januar 2011

Hallo !

Min søn er en dygtig ung mand.
Han har tryllet med computeren , kæmpet mod Trojanske heste og andet stads, så nu kan jeg kommer på igen.
Øj, hvor har jeg savnet jer !!!

Årets første måned, drøner der ud af , så det er bare om at hænge med.
Jeg er syg. Som i rigtig syg- feber og ondt i alle knogler. Snøft! Har også meget ondt af mig selv. Er ikke god til feber. Bliver Miri 6 år , der savner sin mor..
Heldigvis har jeg en dejlig datter, der pusler om mig:-)
Men hun er gået på arbejde..
Kan man mon få mor-syg ?
Ha ha :-)
Jeg er sørme glad for at være tilbage !!

25 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at se at du er tilbage, Miri - men øv at du er syg! Ja, din datter må absolut have en 'mor-syg' dag ;-) Det var rigtig flot, at din søn kunne nogle trylleformularer og fik liv i computeren igen!
    Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  2. Hvor godt! Pyha. Og rigtig god bedring - pas på dig selv når du nu ikke har nogen (anden) mor til det!

    SvarSlet
  3. Dejligt, at du er tilbage igen :)
    Det ville være godt med en mors første sygedag, så andre kunne tage sig af én...

    Jeg har også den dejlige kalender som på billedet og har haft den i de sidste mange år. Jeg elsker hendes billeder. Jeg har den også som ugekalender, hvori jeg skriver dagbog.

    Rigtig god bedring til dig!

    SvarSlet
  4. Dejligt at du er tilbage og jeg kender godt fornemmelsen af selvmedlidenhed når man er syg og bliver morsyg - jeg har også døtre der mestrer at tackle det. Putte dynen og komme med dameblade og pusle, mens man kigger på dem med et tappert blik fra de feberblanke øjne.
    Jeg sender dig en farvestrålende buket God bedringsknus med omsorg på fra en mor - godt nok ikke din egen - men der er et drys mor i det .... :)

    SvarSlet
  5. Dejligt du er tilbage, og rigtig god bedring :)

    SvarSlet
  6. Velkommen tilbage og rigtig god bedring!
    Helle.

    SvarSlet
  7. Velkommen tilbage. Godt, at han fik kontakten til omverdenen etableret, når du nu bare skal ligge der og forkæle dig selv.

    Go´ bedring.

    SvarSlet
  8. Jeg sender lidt "Chilara" i din retning, med vinden, dette som skulle være rigtigt godt, ihvertfald hvis man spørger kodemanden. Godt at du er der, skidt at du er syg.. Synd, meget synd. Håber friskheden kommer til dig.

    SvarSlet
  9. Miri du dejlige kvinde dejligt du er tilbage, men surt du er syg. SEnder dig straks nogle god bedrings tanker.
    Gode døtre er guld værd det ved vi.
    Hils din søn og sig han er enestående.
    Knus.

    SvarSlet
  10. Kære Madame, tak :-) Jeg er også ret glad og stolt af ham !

    Kære Janne; Jeg gør mit bedste :-)

    Kære mette b; tak :-) Jeg holder så meget af hendes tegninger, hun er jo en gammel kvinde, så det gælder om art nyde hendes arbejde.

    Kære Gitte; Tak min søde Gitte mor :-) Det var lige hvad jeg trængte til !

    Kære Pernille, hvor er du sød- tak :-)

    Kære Loppe shoppe, tak ! Jeg er også SÅ glad :-)

    Kære Mutter, Ja- han er en snut :-)
    Tak :-)

    Kære Sidse; jeg tror kodemanden er en viis fyr- så vi satser på det virker :-)
    Ja, det er rigtig synd, ikk .. :-)
    Har det dog lidt bedre i dag- duer ikke til at være syg !

    Kære Margith; har savnet dig :-) Tak!

    SvarSlet
  11. Dejligt at møde dig igen......Jeg har også ondt af dig.....hvor er det synd, at du er syg, og lidt selvmedlidenhed er OK!

    Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  12. Dejligt at du er tilbage på "pinden" igen ;-)
    Du har nogen skønne unger! Dejligt at de kan hjælpe med både pc og nærvær ved sygdom. Du er heldig!
    Hav det godt og god bedring.

    KH
    Karina

    SvarSlet
  13. Jeg har også savnet dig :)

    Velkommen tilbag og rigtig go' bedring.
    /Lonni

    SvarSlet
  14. Nøj hvor er det synd for dig (aer dig på kinden), god bedring :-)

    SvarSlet
  15. Skønt at se dig her igen! :D Du har været savnet.

    Og så god bedring! Pas godt på dig selv og bliv frisk og rask!

    God-bedring-Knus

    SvarSlet
  16. Kære Betty; taak :-) Så giver jeg mig lidt hen i det :-)

    Kære Karina; Jeg er helt enig med dig, jeg har nogle meget dejlige unger, som jeg elsker højt og er dybt taknemmelig for at have i mit liv.
    Tak .-)

    Kære Lonni; tak, hvor er du sød :-)

    Kære Lene, snøft.. Tak søde lene :-)

    Kære Megan 1000 tak :-) Jeg arbejder på sagen og har det allerede bedre:-) og takker dem der opfandt panodil :-)

    SvarSlet
  17. Det er sandelig dejligt at høre fra dig igen. Computere skal bare virke. Eller også skal man have en klog søn, der gider at makke med skidtet.

    Rigtig god bedring med feberen. Det skal nok gå.

    SvarSlet
  18. Skønt at høre fra dig igen - men hvor træls med influenza..Sender en stor portion god bedring herfra - god weekend fra Camilla

    SvarSlet
  19. hej Miri
    åh.. hvor er det dejligt du er tilbage - har tænkt på dig hver dag - hvor er det dejligt med de børn ... de kan altså noget med teknik som jeg i hvertfald ikke kan .... og datteren forkæler ...hvor er det altså skønne unger du har :)
    håber du snart er frisk igen
    kh♥ og go' bedring

    SvarSlet
  20. Heeejjj Miiiri!! Dejligt, har ikke læst blog før nu! Håber du snart raskes! knuser

    SvarSlet
  21. Det er også dejligt at høre fra dig igen.
    Jeg kender godt det, at blive 6 år igen, det har jeg også været i dag med en mave, der var helt på tværs!

    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  22. Velkommen tilbage. Du har været savnet!
    "Mors 1. sygedag" , ja hvorfor ikke ;0) Den går nok bare ikke...

    Rigtig god bedring og dejligt at have dig her igen!

    SvarSlet
  23. Så skönt att se att du är tillbaka igen!

    SvarSlet
  24. Kære Eva, :-) Tak.
    Jeg er helt enig ! Computer og tv skal bare virke !!

    Kære Camilla; Tak :-) Og ønsker det samme for dig.

    Kære Marianne; Jeg kan ofte blive dybt forundret over så meget min børn kan og ved ! Og tak for dine tanker- det varmer :-)

    Kære Lavendel, Host - ja det gør jeg også :-)

    Kære Sonnie, så vil jeg også ønske dig god bedring, lille pus :-)

    Kære Septemberliv; hi hi- nej den går nok ikke .-)
    Tak for de søde ord :-)

    Kære Ann; mange mange tak :-)

    SvarSlet
  25. Rigtig god bedring kære Miri! Mon ikke din datter ku få en omsorgsdag? ;O)
    Det er dejligt du er tilbage igen :-)

    SvarSlet