mandag den 10. januar 2011

Fuglene Flyver i Flok -


- når de er mange nok !

Før jeg blev syg ,host og piv, fik jeg syet en lille flok forårs og frihed og glædes budbringere.
Een venter på sit hjem, men vil gerne have en ven med.. Sidse, hvilken vil du gerne have ?
Og Camilla, jeg er jo rørt over du holder af mine fugle, så skriv hvilken du gerne vil have og så sender jeg den til dig.
Hvis andre gerne vil  have en fugl fra min hånd, og det betyder så, at de er lidt skæve og langt fra perfekte, men fulde af kærlighed og en drys lavendel , så send mig en mail.
miriandersen@yahoo.dk

28 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke allesammen.

    SvarSlet
  2. livet er ikke det værste, man har, og om lidt er kaffen klar...

    Det er nogle dejlige fugle :)

    SvarSlet
  3. Du får travlt, du skønne fugleskaberkvinde :-)

    SvarSlet
  4. De er da bare for dejlige :o)

    SvarSlet
  5. Kære loppe-shoppe, også i den grad !

    Kære Margith, tak :-)

    Kære mette b, tak :-)

    Kære Lene; takker for de smukke ord :-)

    Kære Sonnie, jeg holder i hvert tilfælde meget af dem :-)

    SvarSlet
  6. Miri - hvor er de kære de fugle.. jeg er vild med dem... det er nogle søde detaljer..

    SvarSlet
  7. kære Miri

    hvis man virkelig MÅ ønske ....
    er helt solgt til den pink med den turkise top :) - men alle er virkelig fine :)
    kh♥

    SvarSlet
  8. Kære Christina- tak :-) Jeg har også NYDT at skabe dem.

    Kære Marianne, man må ALTID ønske :-)

    SvarSlet
  9. Så fiiiiiine... :) Du er altså flink til å lage ting med sjel!

    Ha en finfin dag!

    SvarSlet
  10. Ting skal ikke være perfekte!
    De må gerne være skæve og have andre skavanker.
    Det er søde og smukke og glædesbringere!

    SvarSlet
  11. Åh hvor er de skønne - glæder mig til en ægte Miri-fugl...synes den med det blå/lilla hækleri helt til højre er rigtig fin...:-))

    Knus fra Camilla

    SvarSlet
  12. Smukke små finurligheder, der rigtig lyser op mens der ventes på foråret :)

    SvarSlet
  13. De er jo vanvittig søte. Du skal få slippe å sende dem til utlandet. Her ville de sikkert ikke forstå språket en gang, stakkar små. De må da egne seg godt som nøkkelanheng? Egentlig gjør de seg ekstra godt sånn i samlet flokk. Du er så flink!!!

    SvarSlet
  14. De er SÅ skønne - jeg havde længe et billede af dine fugle i sidebaren - bare for at minde mig om at der ER muligt at lave den slags hjertevækkere! ;o)

    SvarSlet
  15. Kære Elisabeth; jeg takker rigtig mange gange :-)

    Kære Septemberliv, dét var faktisk meget smukt sagt!
    Det vil jeg tage med mig:-)

    Kære Camilla; Den vil flyve mod dig- snarest :-)

    Kære Pernille; tak- og jeg hygger mig med at lave dem :-)

    Kære Hege; tror du ikke danske og norske fugle kan tale sammen ?
    Det tror jeg:-)

    Kære Rina; Jeg vil med glæde sende dig en fugl- smid mig bare en mail :-)

    SvarSlet
  16. De er bare så dejlige, Miri! Og så holder jeg så meget af Benny Andersens ord Fuglene flyver i flok, når de er mange nok - fra "Svantes lykkelige morgen" :-)

    SvarSlet
  17. Skal vi ikke bytte (glansbilleder), nej - en fugl til mig og en svamperanke til dig? Kh. Lærke/Fluesvampen

    SvarSlet
  18. Ih, Miri, hvor er de fine!!!
    Jeg nyder dit smukke blomstrede hjerte herhjemme hver eneste dag. Den hænger ved mit kreative bord :-)

    Et lille sidespring - jeg blev så inspireret af Sidse, at jeg også har inddraget din indkøbskurv i et lille billede. Jeg håber det er ok? :O)
    Knus!

    SvarSlet
  19. Du ler jordmor for de smukkeste & finurlige vingede væsner i verden, Miri. Håber du snart er på højkant igen :)

    SvarSlet
  20. Kære søde Miri. Du skal tale med dem og spørge hvem som vil egne sig til at bo langt ude på landet, der hvor tiden ikke stopper eller strækker sig langt nok. (c:
    De er SÅ dejlige.

    SvarSlet
  21. Sikke nogle søde fugle :)

    SvarSlet
  22. Kære Madame; det gør jeg også :-)
    Er faktisk meget glad for Benny Andersen s ord, både digte og sange.

    Kære LærkeFluesvamp, det er en aftale ! :-)

    Kære Lotte , jeg bliver sørme så glad og beæret - tak :-)

    Kære Gitte, mange tak for de smukke ord :-)

    Kære Sidse, det er lidt sært, for jeg spurgte dem faktisk i går...Og de var 3 , der ikke ville skilles. 3 mente de der skulle til.
    :-)

    Kære Mona Tak :-)

    SvarSlet
  23. Kære Sidse; så smuk og sandt og rigtig Sidse Agttig :-)

    SvarSlet
  24. De er da fantastiske - hver og een! men der er jo også noget om at æblet falder sjældent langt fra stammen - og du, Miri gav dem jo liv så det må være dig de ligner!Du er ikke bare fantastisk og kreativ - du er også meget gavmild. Tak fordi du er - og rigtig rigtig god bedring!

    SvarSlet
  25. Kære HjemmeMortil9 :-)- tak! 1000 tak for de meget smukke ord, som jeg tager til mig med let rødmen i mine kinder :-)

    SvarSlet
  26. Hvor er de fantastiske som de hænger der hele din fugleflok, jeg er vild med hår, ben.... ja det hele, de giver en et smil på læben, er man så ikke nået langt som designeren bag???? Det syntes jeg.
    Rigtig god fredag.

    SvarSlet