lørdag den 22. januar 2011

Et skilt

Livet er da herligt.

16 kommentarer:

  1. Jeg elsker den slags små meddelelser fra hverdagen. Skæve, pudsige og enormt søde! :)

    Tak fordi du gav det videre ...

    SvarSlet
  2. Kære Megan; det gør jeg også !
    Og jeg forestiller mig hele episoder og liv, bag disse ord:-)

    SvarSlet
  3. Ja, tänk! För i tiden vidste folk også, at jeg var den store hjemmefabrikör af saft, syltetöj og bröd, så der stod tit en pose med glas eller flasker, og havde man lagt navn i, så fik man noget hjemmelavet tilbage. Det jeg når idag af det hjemmelavede, kan jeg sagtens selv gemme bötter og flasker til!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Ja, det er :-D. Og ja, gad vide hvilken Verner-turn-around der ligger bag det skilt.

    SvarSlet
  5. SÅ morsomt - og noget der virkelig fodrer fantasien: gad vide hvad Verner egentlig sku bruge alle de vinflasker til? hvor mange nåede han at samle før han fik nok? var dem med eller uden indhold? Hvor gør folk nu af deres gamle vinflasker??? God dag og tak fordi du delte ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  6. En lille pudsig hverdags-detalje.

    SvarSlet
  7. Jeg bliver nysgerrig, og digter selv videre - skønt :)

    SvarSlet
  8. og hvilket et :)
    smil :) hvad mon verner så fordriver tiden med ? :)
    kh♥

    SvarSlet
  9. Den slags skilte er godt for fantasien :-)

    SvarSlet
  10. Kære samtaler- hvor var det dog en sød tanke og et overskud af dig :-)

    Kære Janne; Ja- Jeg bliver så nysgerrig !
    Og glad :-)

    Kære Lisbeth; :-) Ja, det er nemlig lige sådanne tanker jeg gjorde mig!

    Kære Eva; Jeg holder så meget af sådanne detaljer :-)

    Kære Pernille; Ja og tænker på de historier, der kunne skrives, hvis man havde de evner. Historien om Verner og hans flaser :-)

    Kære Marianne, ja ! Jeg får lyst til at møde ham Verner :-)

    Kære

    SvarSlet
  11. Kære Margith; Jeg tænkte længe på ham Verner og alle de søde mennesker, der gav ham flasker :-)

    SvarSlet
  12. Härligt! Älskar den sortens meddelanden i livet :)

    Kramar Lycke

    SvarSlet
  13. Kære Lycke;Det sætter gang i min fantasi :-)

    SvarSlet
  14. Hvad mon Verner har brug de flasker til som han allerede havde fået? Dejligt skilt :-)

    SvarSlet
  15. Kære Fru E , ja, man kan ikke lade være med at blive nysgerrig :-)

    Kære Bella, Fik smilet frem hos mig :-)

    SvarSlet