fredag den 21. januar 2011

Det var de der Awards

Den første Award- den med kirsebærret på toppen, beder mig fortælle om 3 ting jeg god kan lide at lave...

1. Jeg elsker at spise.
2. Jeg elsker at gå langs havet og kigge på horisonten og kigge ned og finde søpindsvin og hulsten.
3.Jeg elsker at være i Sverige. Tror jeg i virkeligheden er en forbyttet svensker:-)

Jeg giver denne Kirsebær Award videre til;

Lotte- fordi hun er smuk, sart, stærk og poetisk og det siver igennem hendes ord og lyser ud af hendes billeder.
till-vidas-ara- fordi jeg lige har fundet hende og hun fascinerer mig med sine ærlige ord og smukke billeder.
Karen - fordi hendes billeder af dagligdagen ofte giver mig åndenød- fordi de er så smukke.

...................................................

Den anden Award; Den sort med sølvskrift , skal jeg dele 8 ting om mig....

1.Jeg elsker mine børn højere end alt andet i hele verden.
 Jeg elsker at være sammen med dem.
Jeg synes de er 3 yderst spændende, omsorgfulde,sjove,kærlige, nysgerrige og ekstremt kloge mennesker, som altid er godt selskab.

2.Jeg er uddannet Steiner pædagog og elskede mit arbejde højt. Følte jeg kunne give noget, at jeg kunne gøre en forskel. Og holder så meget af at være sammen med børn, der generelt er meget kloge små mennesker.

3. Jeg har svært ved at sidde stille uden at lave noget. Skal jeg se tv- må jeg nørkle samtidig. I biografen, bliver jeg nød til at spise slik eller popkorn.

4. Jeg gik ned med stress og udbrædthed og slog lige en krølle på det hele, med at føje panik Angst til.
  Jeg fik hjælp af både terapi og medicin.
Spiser stadig medicin og er taknemmelig for den findes!

5.Jeg elsker at give gaver.
 Jeg elsker at få gaver.
Jeg kan faktisk godt lide hele ideen bag en gave.
Ideen er for mig, glæde og " Jeg ser dig ".

6. Jeg er begyndt på en ny uddannelse, som ernæringsassistent. Vil gerne ud og gøre en forskel for vores børns og unges spisevaner. Vise at lødig mad er lækkert og at der altid skal være plads til en kage.

7. Jeg elsker at læse. Må læse hver dag.

8. Jeg må have skønhed i mit liv.

8 mennesker skal nu have denne Award af mig.
Jeg vælger at give den til 8 kvinder, jeg gerne vil lære nærmere at kende;

Rina
Dorte
Pernille
Margith
Wenche
Heidi
Mette
Rakel

Øj, hvor var det svært !!!
Hvordan kan jeg dog vælge mellem ALLE jer skønne blogger, som jeg jo holder så meget af....
Nu har jeg jeg valgt.

10 kommentarer:

  1. Sødeste Miri!
    Tusind tak, du har sikkert endnu ikke nået at se jeg har lavet min blog awardfri.
    Din award bliver den sidste :-)

    SvarSlet
  2. Kære Margith, sorry , det har je ikke set ! Du kan bare lade være :-)

    SvarSlet
  3. Kære Miri

    Tusind tak for awarden! Det varmer meget at den kommer fra dig!
    Håber du får en dejlig weekend!

    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  4. Kære Heidi, det var så lidt :-) Jeg vil så gerne vide mere om dig.

    SvarSlet
  5. hej Miri

    dejlige ting du fortæller om dig selv... (Man denner sig jo et billede .... flere af tingene havde jeg på nethinden .. men et par stykker danner nye billeder :)
    tak for at dele
    kh♥

    SvarSlet
  6. Kære Marianne, det er nemlig det man gør- danner sig de der billeder :-)
    Jeg tror jeg er ret gennemskuelig :-)

    SvarSlet
  7. Åå, tack fina du för awarden ***
    Ska göra den så fort jag får tiden! Vet inte riktigt om jag förstår den rätt. Menas det att jag ska sriva tre saker jag älskar att göra, och så skicka den vidare ?
    Är ganska..men inte helt duktig på norska tror jag :)

    Härlig lördag till dig..och visst är du säkert svensk egentligen ***

    Kram Lycke

    SvarSlet
  8. Søde Lycke, du har forstået det helt rigtigt :-)

    SvarSlet
  9. Kære dejlige Miri, tusind tusind tak for awarden, jeg er meget glad for de smukke ord du skriver om mig - sidder her og rødmer :O)
    Stort knus!

    SvarSlet
  10. Kære Lotte, du skal bare suge dem til dig - de kommer fra hjertet :-)

    SvarSlet