onsdag den 29. december 2010

Søg og du skal finde..?

14 kommentarer:

  1. 'Søg og du skal finde' det er vist et bibelcitat? Det er meget smukt og meget sandt :-)

    SvarSlet
  2. Fra Matthæus 7,8 For enhver, som beder, får; og den, som søger, finder; og den, som banker på, lukkes der op for.
    Det er fra den nyeste oversættelse, og lad os da håbe, det er rigtigt....hav en god hverdag!

    Ordet jeg skal skriver er:
    brffsk

    gud ved, hvad det er for en størrelse?

    SvarSlet
  3. Hvad mon du søger efter ? ;o)

    SvarSlet
  4. Håber du finder, hvad du søger!

    SvarSlet
  5. Jeg tror på det. Nu tror jeg på det! Søg og du skal finde. Spørg og du skal få! Det er så enestående enkelt, at vi mennesker slet ikke fatter det ...

    Jeg håber du bliver ved med at søge, kære Miri! :)

    SvarSlet
  6. Jeg ved ikke hvad du søger efter, vi søger vel alle efter lidt;)
    Jeg synes bare at det lyder skønt med fri resten af året.
    godt Nytår

    stine:)

    SvarSlet
  7. Da jeg læste din overskrift, så jeg dig for mig (selvom jeg ikke ved, hvordan du ser ud) med hovedet i en flyttekasse og en lettere irritation over noget, du ikke kan finde ...?

    Og hvor er det fedt du har fri resten af året!!! Op med fødderne og NYD :-)

    SvarSlet
  8. Kære Madame; Jeg synes ordene er smukke og betydningen vigtig. :-)

    Kære Lavendel, tak :-) Endnu een af de mange grunde til jeg elsker at blogge, I er sgu så vidende :-)

    Kære Therese; Åh, du skulle bare viden:-) Mange mange ting og meninger :-)

    Kære SeptemberLi; tak :-)

    Kære Megan;Det tænker jeg også, at det måske bare er så enkelt, at jeg ikke kan fatte det, finde ud af det.. Jeg vil altid søge, tror det ligger i min rastløse natur :-)
    Tak.
    Jeg ved du tro! Og er dig misundelig- på den søde måde:-)

    Kære Stine;Jeg håber vi alle søger, jeg tror det er en del af det at være menneske:-) Fri resten af året,dét kan anbefales :-)

    kære Polka; Hi hi :-) Dét kunne godt være mig :-) Men ordene kom bare til mig og eg havde brug for at skrive dem til jer..
    Du kan tro jeg nyder og sender min chef kærlige tanker :-)

    SvarSlet
  9. Kære Leia, Tak :-) en gave fra en dejlig Blogven .-)

    SvarSlet
  10. At læse de smukke ord sammen med englen...giver helt kuldegysninger...:-)) Men altid - ja lad os altid søge, for at finde bare lidt mere af livets mening...

    Nyd dine fridage og Nytåret...:-))

    SvarSlet
  11. Man kanske finner sin egen ängel? Det finns nog minst en för varje människa.
    Önskar dig ett gott slut och ett gott nytt 2011!

    SvarSlet
  12. Kære Camilla; Tak - kan du kende englen :-)

    Kære Maria Tak for de gode ønsker, og jeg ønsker dig det samme :-)
    Jeg håber også at vi alle har en engel.

    SvarSlet
  13. Hvis først vi stopper med at søge tror jeg også vi stopper med at leve.
    Jeg håber resten af dit 2010 bliver fredfyldt i al sin søgen :-)

    SvarSlet