fredag den 10. december 2010

Nørkleri

Jeg tvang mig til at sidde  ved mit sybord. Tvang, fordi jeg ved, hvor glad det kreative gør mig, men tvang, fordi jeg var så træt, at tv og sofa og hækletøj kaldte( og en hjemmebagt brunkage...)
 En stump lækker brun velour snor fangede mit øje. Og et stof råbte, at det ville forenes med det brune.
 Og en knap ville være med.
 Da brød jeg ind og valgte et andet stof til knappen.
Jeg morede mig. Selvom det var under tvang.Og nåede også en brunkage og et sofa besøg.

15 kommentarer:

  1. Godmorgen Miri. Sikke søde hjerter du fik kreeret. Kender godt det med at tvinge sig selv. Når man endelig har lidt tid er mangerne alt for træt men når man først kommer igang er det alligevel sjovt. Sikke en sød ide med pynten under skabene - flot til de hvide klinker. Ha en dejlig weekend♥

    SvarSlet
  2. En skøn proces! Så herligt, når ting blander sig og vil være med. Skaberprocessen er i øvrigt den samme, uanset hvilke materialer man arbejder med. Snore, garn, stof eller ... ord!

    Love it! :D

    SvarSlet
  3. Iiihhh, altså!!! Man når ellers ikke langt med tvang; det har du så lige modbevist ;o)

    SvarSlet
  4. kære Miri
    kender godt til det med tvang - eller hellere kaldet lyst men ikke overskud....
    super dejlige hjerter..... og endnu en gang tusind tak for det meget dejlige røde velour hjerte som pynter på min julegren ♥♥
    go' dag og go weekend til dig

    SvarSlet
  5. Den slags tvang er ok.
    Søde hjerter.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Livslysten i nålen. Lysten til noget.. Søde små sne hjerter.
    God og dejlig fredag!

    SvarSlet
  7. Morskab under tvang :O) Du er altså herlig!!!
    Hav en dejlig dag, kære Miri :-)

    SvarSlet
  8. Det er tvang af den hyggeligste slags :-) En dejlig fredag til dig, Miri!

    SvarSlet
  9. Fint resultat...især da det er "tvangsarbejde"... ;o)

    SvarSlet
  10. Din træthed endte ud i flot resultat! Godt gået!

    God fredag!

    SvarSlet
  11. Kære Tina; Tak - skal bare lige i gang ja, men øj, hvor kan det være svært :-)

    Kære megan; Og jeg elsker dine ord :-)

    Kære Rina,Det gør "man" nok ikke :-) men jeg har brug for tvang- eller et kraftig spark bag i , af mig selv- vel og mærke :-)

    Kære Marianne; Jeg har en svaghed for hjerter :-)

    Kære Sonnie; hos mig er den nødvendig- i ny og næ :-)

    Kære Sidse; Livslyst og lyst til livet :-) Tak!

    Kære Lotte; Tak :-)

    Kære Madame; mange tak :-)

    Kære Pi Andrea; Takker - jeg må udøve den slags i ny og næ :-)

    Kære Betty; der kom i hvertilfælde hul på nørkleri bylden :-)

    SvarSlet
  12. Skønne hjerter...til at pynte det lille hjem...:-))

    SvarSlet
  13. Skönt att få en stund i syhörnan. Jag längtar efter att skapa utan att det ska "bli något"

    SvarSlet
  14. Ser nu ud til at i fik en dejlig samtale, og et par kreative timer sammen, de fine sager og dig - Ønsker dig en dejlig weekend :0)

    KH Karen Marie

    SvarSlet
  15. Kære Camilla, det var dejligt at få begyndt igen :-)

    Kære Maria, jeg forstår dig ! Du skaber hele tiden noget. Du trænger til at skabe for at skabe :-)

    Kære Karen Marie; :-) - småt men godt :-)

    SvarSlet