onsdag den 15. december 2010

Mor

Jeg er en mor.
En heldig en af slagsen.
Jeg har nemlig været så heldig at få lov til at leve omkring 3 helt fantasitiske mennesker og kalde dem "mine" børn.
At være mor ender aldrig. Jo, når jeg dør, men jeg er mor også selvom mine børn er voksne.
Med det mener jeg, at jeg lider når de lider, glædes når de er fulde af begejstring osv.
Mine børn har ikke et liv på roser- men hvem har det ..
Men jeg, ved de klarer sig. Jeg ved, de vil udvikles gennem deres udfordringer. Jeg ved ,de vil finde deres egen vej også selv om den bugter sig, går op og ned ad bakker og dale.Jeg ved det, fordi de er 3 fantastiske mennesker, som jeg er så heldig at kunne kalde "mine".
:-)

Ps billedet har intet med ordene at gøre.....Men mine 3 vil ikke vises frem på billeder..Jeg fatter dem jo ikke, jeg synes jo de er smukke :-)

19 kommentarer:

  1. Dejlige ord Miri. Jeg er berørt. Dine unger er heldige! :)

    SvarSlet
  2. De er meget "heldige" at have dig som mor med din indstilling til livet og dem. Jeg ville ellers gerne se et billede af jer alle fire - med dig i midten :) Firfoldige knus til dig og flokken.

    SvarSlet
  3. Jamen sådan er det at være mor. Smukke ord.

    SvarSlet
  4. I er alle 4 heldige med hinanden!

    SvarSlet
  5. Er også sikkerpå de klarer sig - med den fantastiske mor de har...:-))

    Engang mor, altid mor - på godt og ondt...men ville for alt i verden ikke undvære mine egne knus-elskelige unger, heller ikke når musikken ikke lige spiller.

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  6. Ja, som Lene/Megan skriver, dine børn er heldige at havne lige der, i den familie. Med dig og dem og alt det andet, som er med til at forme dem. Smukt skrevet, en dejlig erklæring til dine børn.

    SvarSlet
  7. Ja, du er en heldig en af slagsen, og dine børn er vist også nogle heldige nogle af slagsen med dig som mor :-). (Det der med ikke at ville fotograferes - jeg forestiller mig at I alle fire er smukke :-)).

    SvarSlet
  8. Det var så smukt at læse, Miri! Ja, børn kan være nogle af de største gaver i livet, og du er meget heldig :-)
    Jeg ser jo ikke min søn - men heldigvis hans lille pige.

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt skrevet.
    Op og ned ad bakkedal er der til os alle, men med en mor som dig så kan det ikke gå helt galt.
    God onsdag til dig.

    SvarSlet
  10. Sådan en dejligt og kærligt indlæg Miri.
    Jeg er sikker på at dine 3 har en dejlig mor!
    Rigtig god onsdag til dig.

    SvarSlet
  11. Helt rigtigt... :o)
    Knuss og juletanker... :o)

    SvarSlet
  12. Også jeg kan genkende budskabet i dine ord - der er så fantastisk at have børn og ind i mellem ekstremt smertefuldt. Der er vist ingen forældre der kun oplever den ene side.

    SvarSlet
  13. Nej heldigvis ender det der med at være mor aldrig, du er heldig at du har tre

    Knus

    SvarSlet
  14. Så precis på pricken du beskriver hur det är att vara mor. Du skriver så bra!

    SvarSlet
  15. fantastiske ord....♥♥♥
    kjh♥

    SvarSlet
  16. Kære Alle 16 Dejlige kvinder ; I skal vide at jeg er meget glad for jeres ord. Og rørt. Jeg føler mig heldig.
    Føler bestemt ikke, jeg er en særlig god mor, men jeg er en mor, der er der. Og en mor der elsker. Og en mor., der er fyldt med tillid til mine børns evner.Og en mor der gør sit bedste :-)

    SvarSlet
  17. Det er vel essensen af at være en god og dejlig mor.

    SvarSlet
  18. Kære Sidse, tak- men indlæget var ikke for at forherlige mig, tværtom

    SvarSlet