søndag den 5. december 2010

Livet Løber

- og jeg løber bagefter !
Eller tripper..
Er træt.
Vil gerne nå SÅ meget , men har ikke overskud.
Selv bloggeriet lider under det.
Og så er det med hjerternes fest. Det skal jeg da også.
Løberiet savner jeg vildt, men har kun løbet een gang siden vi flyttede !
Og det kreative nørkleri? Det bliver kun til lidt stangmasker på et tørklæde og det ugentlige ATC til YngsteDatter.
Jeg savner ro. Stilhed inden i mig, så jeg kan skabe tid til nøkleri og motion og bloggerier.
Det kommer nok igen.


I går stod Ældstedatter for aftensmaden.
I ført Juleforklædet, skabte hun en dejlig spicy tomatsovs med spaghetti.
Jeg blandede en supper enkel salat af fine ærter og babyspinat- bare med citronsaft, olivenolie,salt og peber.
Lykken er en Datter, der træder til:-)

8 kommentarer:

  1. Jamen du.. Det tager sin tid af flytte sit liv fra et sted. Og det skal nok komme, men der er mange nye ting, du skal forholde dig til. Praktikplads, bolig, Jul. Sååå med alt det er det forståeligt. Roen skal nok komme..

    SvarSlet
  2. Kære Sidse, Tak.
    Det er nok "bare" det. Tak :-)

    SvarSlet
  3. Håber roen kommer til dig igen - det SKAL den, for det er der du lever...Lad den stille trippen være en start mod gang og måske lidt løberi.

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  4. Sidse siger det så klart. En flytning er en stor forandring og du har så lige timet det med ny praktikplads og julen der står for døren.
    Det må bare være sådan....elskeligt billlede af datter med juleforklæde og muffins med flødeboller, det vil jeg gerne have uddybet :D

    SvarSlet
  5. kære Miri

    kan kun gentage.....
    Sidse og Gitte siger det helt klart...... ét lille skridt frem er jo også positivt ♥
    klem herfra og tusind tak for det smukke hjerte med kort .... det luner vildt :)

    SvarSlet
  6. Åh Miri - dine ord rammer mig så rent, for hvor kender jeg dog følelsen! Stort julekram herfra - roen og tiden skal nok indfinde sig igen - og indtil da, så huske at ånde ind og ikke bare puste ud!

    Kram fra Helle

    SvarSlet
  7. Kære Camilla; Den MÅ og Skal komme ! Og jeg tror det også..Er bare så utålmodig !
    :-)

    Kære Gitte; Ja, jeg er ret "god" til at få alt til at ske på en gang :-)
    Muffins må vi ha til gode- YngsteDatter havde ikke lge det halve kilo mørk chokolade, som opskriften åbenbart krævede :-)

    Kære Marianne; Selv tak- dine stoffer gjorde mig så glad :-)

    Kære Helle, du har ret- jeg puster mere ind jeg trækker ind !
    Trææææker vejret i bund nu...puuuster ud :-)

    SvarSlet
  8. Lykken er i virkeligheden at finde ro sammen med dem som man elsker. Hvor er jeg glad for at høre der er flere af dem tæt på dig!

    Og tusinde tak for dit hjertelink. Det gør mig utrolig glad, at du på trods af manglende overskud og ro alligevel har hjerte til at sende en kærlig tanke.
    Tak for den. Og tak for dig!
    Jeg ønsker dig ro og glæde og din helt egen hjertefest!

    Kh Trine

    SvarSlet