onsdag den 1. december 2010

Hrmmmm

Jeg kom ikke rigtig i Blogland i går.
Faktisk var min Tirsdag , en af den slags dage, jeg helst vil slette af min hukommelse.
Alt gik galt. Alt. Jeg mener virkelig ALT.
Vi snakker, aflyste tog, vildt forsinkede busser, fejlbehandling på hospitalet(ikke livstruende), udsolgte sager i Ikea, fastlåst cykellås, kæmpe papkasser, der går i stykker og alt falder ud- i bussen.,- og tro mig, jeg kunne  blive ved og ved- for det fortsatte !!
Jeg opgav hen af aftenen- lagde mig bare på sofaen under et tæppe og så kedeligt tv om 2 unge mennesker , der brugte penge de ikke havde.
Turde slet ikke røre ved noget som helt nørkleri.

Nu er det 1.December- så må det jo blive en skøn dag - ikk !?!
Jeg har i hvert tilfælde besluttet, at dagen bliver en medvinds dag :-)

19 kommentarer:

  1. Jeg ønser dig en dejlig medvinds-dag, Miri - og det lyder som en rigtig Tycho Brahes dag, du havde i går. Uha, så gælder det om at søge ly under et tæppe ...

    SvarSlet
  2. Jeg er med i klubben, sådan en dag havde jeg i mandags. Sender dig masser af tankekraft om optur, overskud og glæde :) yeehaaa....

    SvarSlet
  3. Ønsker for dig at du får en dejlig 1.dec.. To dage er ikke ens og dagen i går kan da ikke gentages.. Så tro på det bliver en god dag og så bliver det dét.. Basta!
    Knus og glade tanker til dig :-)

    SvarSlet
  4. What a day - det kan da kun gå fremad idag...ønsker dig den blideste medvind de næste mange dage frem...

    Hav en dejlig 1. december - Camilla

    SvarSlet
  5. Ha en finfin dag kjære Miri! ;-) enkelte dager er bare på tverke... Men bak skyene er himlen alltid blå!

    God klem

    SvarSlet
  6. Uh ha....sikke en tirsdag....så kan dagen i dag, da kun blive bedre....skal nok ønske det for dig!

    SvarSlet
  7. Nåååehhh søde Miri. De dage ordner man alle ulykkerne på. Så har du måske en uge fri for den slags. Ja, nogen sørger for at klare alle de dumme ting på én gang. Sender en god dags tanke afsted til dig..

    SvarSlet
  8. Stakkels dig. Så kan i dag altså kun blive MEGET bedre! ;)

    SvarSlet
  9. Jøsses, Miri. Må din dag i dag blive meget bedre!

    SvarSlet
  10. Sikke en Tycho Brahes-dag, du har haft. Det gode er jo så, at det kun kan blive bedre i dag, ikke?

    God onsdag til dig fra
    mette

    SvarSlet
  11. Kære Madame; ja- i dag , kan jeg (næsten) kun grine af det :-)

    Kære Gitte; Dine tanker må ha hjulpet:-)

    Kære Gitte/ditogdut; Nej, dén kan IKKE gentages :-) Dét går jeg stærkt ind for :-)

    Kære Camilla, dine ønsker må ha hjulpet- dagen i dag , ja, den flyder bare :-)

    Kære Elisabeth, ja, sådanne dage kommer jo i ny og næ- og de er næsten sjove, når de er overstået :-)

    kære Betty; Godt du ønskede ! :-) Dagen i dag er en god dag :-)

    Kære Sidse; Ja, var det ikke syyynde for mig! :-)
    Jeg skal altid overdrive :-)
    Men dagen i dag, ja, den flyder bare af sted :-)

    Kære Megan; Og det er den:-) Sidder f.eks allerede her med hjemmebagt kage og varme the :-)

    Kære Janne; Åh ja- det kan du tro den er :-) Og jeg fik tidligt fri :-)

    Kære mette b, Ja, heldigvis ! En sådan dag som i går, må der godt være længe til!
    :-)

    SvarSlet
  12. Din stakkel! Sikke da en 1.klasses møgdag.

    Jeg ønsker dig en glædelig 1. december med masser af medvind og glæde og søde snemænd ☃☃☃

    SvarSlet
  13. Kære Eva, Tak :-) Ej, hvor er det nuttede !!!

    SvarSlet
  14. hold da op, sikken en dag, jeg havde givet op på halvvejen
    Håber at 1. december har været en hel del bedre
    Stine:)

    SvarSlet
  15. Pyha, jeg kan godt forstå, du gemte dig under tæppet til sidst!

    Jeg vil ikke engang begynde at skrive om, hvad du kan gøre næste gang, for så uheldig er man (forhåbentlig!) kun én gang!

    (Kodeord: exist - dét gjorde du vist rigeligt i går, sådan som uheldene sugede sig til dig ;-))

    SvarSlet
  16. Ja, det kan man da kalde at have en dårlig dag :o)
    Det suser og blæser derude, så vend dig rigtig så får du alt det medvind du vil have :o)
    Sneknus herfra.

    SvarSlet
  17. Kære stine; jeg må helt ærligt indrømme, at jeg var ved at opgive og bare tude ! men...
    I dag har været en rigtig dejlig dag :-)

    Kære Polka; Nej, en sådan dag kommer ikke igen- vel ?! :-)
    Jeg overlevede, men også KUN det:-)

    Kære Sonnie, Nemlig, man må sno sig :-)

    SvarSlet
  18. Åhhh det lyder som en rigtig øv-dag. Så må man godt tude eller slå løs på en boksepude....
    Godt at dagen i går var bedre. Håber også at din torsdag bliver dejlig:-)

    SvarSlet
  19. Hold da op, det lyder da i sandhed som en af de der øv-dage!
    Håber din 1. december blev bedre :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet