onsdag den 29. december 2010

Fryd

Jeg har fået fri !
Resten af 2010 !
Fryd og glæde :-)

17 kommentarer:

  1. YYYYIIIIHHHAAAAA! Det er da virkelig fantastisk - to dage foræret!? Og du kan bruge dem...til fugle ? ;o)

    SvarSlet
  2. Kære Rina; Ja, det er da det jeg skal :-) Eller..Åh, alle disse muligheder :-)

    SvarSlet
  3. Kæreste Gitte, just precis .-) !

    SvarSlet
  4. Lækkert lækkert lækkert.
    Rigtig god ferie!! :0D

    SvarSlet
  5. Åh hvor er du heldig! Det har du da også fortjent! :-)

    SvarSlet
  6. Bed, så skal der gives....til lykke med det!

    SvarSlet
  7. Skønt, Miri, nyd de uventede fridage...

    SvarSlet
  8. Hvor lyder det eventyrligt. Nøj, hvor skal der nydes:)

    SvarSlet
  9. Så deilig! Jeg tenker på hvor heldig jeg selv er som gikk fra jobb tirsdag 21. desember og ikke skal tilbake før 3. januar.

    SvarSlet
  10. Kære Eva, Jeg har baret råhygget mig hele dagen :-)

    Kære Hege; Det er en god ting med en lang ferie, for vi har brug for at lade op :-)

    SvarSlet
  11. JUHUU fedt - nyd det i fulde drag.

    SvarSlet
  12. Kære Camilla; Jeg vil gøre mit ALLERbedste :-)

    SvarSlet
  13. Kære Camilla; Jeg vil gøre mit ALLERbedste :-)

    SvarSlet
  14. Kære Camilla; Jeg vil gøre mit ALLERbedste :-)

    SvarSlet