lørdag den 25. december 2010

Det var det

Vi, jeg og mine 3 børn, holder ret meget af Juleaften.
Tror jeg kan tale på vores alle 4s vegne, når jeg siger, at Julen er lig med Juleaften, for os.
Nu er den forbi og den var god.
Rigtig  god ! Og dejlig, -fyldt med glæde, lys, gaver, mad, latter, godter, dans, brætspil, ture i sne og kulde, sang og ikke mindst,taknemlighed.
Nu ligner huset et bombet lokum.
Men skidt- 3 unge mennesker sover endnu under mit tag og jeg kan nyde deres selskab lidt endnu.
Håber jeres aften, var dejlig og lige som I trængte til.
God Jul !

18 kommentarer:

  1. Det lyder så dejligt, Miri, lige som en juleaften skal være. Og nu kan I forhåbentlig også få lidt af juledag sammen alle fire. Vores juleaften blev en del anderledes end planlagt - vi turde ikke køre ud. Men husbond lavede den lækreste mad og er blevet en ørn i et køkken ;-)

    SvarSlet
  2. Du beskriver din juleaften så fint og du har ret julen handler om juleaften.
    Vi havde en helt fantastisk en af slagsen med huset fuld af gæster. En dejlig aften som lige nu skal fordøjes og følelsen skal nydes og bevares.
    Dejlig 1. juledag til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Tak, vi havde også en dejlig juleaften. Ønsker dig og dine en glædelig 1. juledag. Knus

    SvarSlet
  4. Hej Miri!
    Det lyder som alt var som det skulle være. Vores var også dejlig og jeg nyder også at Simon sover ovenpå for 2. gang i julen :-)
    Ønsker dig en dejlig dag.

    SvarSlet
  5. Det lyder dejligt :) og juletræet ser MEGET hyggeligt ud. Glædelig jul til alle Jer under dit tag.

    SvarSlet
  6. Ihhh hvor dejligt for dig. Kan mærke glæde i dine ord. Dejligt billede. Min søn og jeg kunne ikke komme frem til hinanden, så julen blev lidt anderledes, men dejlig. Håber jeg ser ham imorgen i København..

    SvarSlet
  7. Kære Madame, du har vist været ret heldig med den Husbond :-)
    Og godt i fik vendt Juleaften til en dejlighed- trods alt.

    Kære Olines; Og jeg må give dig ret i, at 1.Juledag skal bruges på at fordøje både følelser og indtry :-)

    Kære Mona; Tak :-)

    Kære Margith, Ja-det er sgu så dejligt, når de er hjemme- vores unger :-)

    SvarSlet
  8. Kære Heidi, 1000 tak :-) her i huset er det ungdommen der bestemmer, både juletræet og al dents pynt :-)
    Og jeg vil ønsker dig og din skønne familie det samme!

    Kære Sidse;Det gør mig ondt ! Jeg vil krydse alt-ALT , for at I kan mødes snarest.
    Og en dejlig juledag vil jeg ønske for dig og Julle :-)

    SvarSlet
  9. Jeg hører også til dem, hvor juleaften = Jul og resten er egentlig ligemeget, for den store dag er overstået nu.
    Dejligt at I har haft en skøn aften og det må være ekstra dejligt at vågne op dagen derpå og igen være en stor familie :0)
    God dag og juleknus til dig!

    SvarSlet
  10. Hjertejul á la Miri - de sovende ungmøer og det bombede lokum findes osse her.

    SvarSlet
  11. Glædelig jul! Bombet lokum eller ej, det lyder sgu som en dejlig og hyggelig juleaften, I havde og sådan skal det være! Så kan man altid rydde op! :)

    Ha' en dejlig juledag!

    SvarSlet
  12. Kære September- Netop ! Og du kan tro, det var hyggeligt :-) De er nu ret kære, de 3 "unger" :-)

    Kære Gitte; Lige som det skal være- dagen derpå :-)

    Kære Lene; Nemlig, rod og kaos løber ingen steder- samvær med de unge skal nydes , mens de er her :-)

    SvarSlet
  13. Rigtig Glædelig jul til dig Miri!
    Lyder som en rigtig hyggelig aften med dine 3 skønne unger!
    Mange kærlige hilsner Heidi

    SvarSlet
  14. Kære Miri.

    Rigtig glædelig jul til dig og dine 3 afkom :o) Hvor ser det bare hyggeligt ud :o) Jeg er så "heldig" at arbejde hele julen, men hvad pokker jeg får jo lov at glæde andre der ikke har så meget omkring sig. Det er også noget værd :o) Forsat god jul, og et godt nytår.

    Kh Anette

    SvarSlet
  15. kære miri
    lyder som om i alle 4 har haft en rigtig dejlig aften, og hvor er det skønt at du stadig har dem under dit tag....
    kjh♥ og tak for din mail :)

    SvarSlet
  16. Glædelig jul til dig.
    At have sine "unger" under tag er næsten det bedste ved julen. Det har jeg også hygget mig med. Meget.

    SvarSlet
  17. Kære Æblekinder, Tak og jeg håber I også nyder :-)

    Kære Glaphuset, Det er dejligt at du kan anskue det sådan, at du giver juleglæde til mennesker, der ikke har så meget.-Flot !

    Kære Marianne; Selv tak :-) Jeg har sørme nydt disse dage :-)

    Kære Eva, ja- det er spændende hvordan julen udvikler sig, sammen med børnenes vækst :-)

    SvarSlet
  18. Det er glædeligt at læse. Skidt pyt med lidt rod & opvask, når bare der har været hjertelune, latter, hygge, ro og tid til al det rare. Resterne af juleaften kan forhåbentlig klares med et smil på læben med mindet om en smaddergod aften. Tak fordi du kiggede forbi mig. Jeg vil bestemt zappe rundt herinde lidt endnu.

    SvarSlet