mandag den 29. november 2010

Sikke en Mandag

Ok.
Her er koldt !
Vi har kun en radiator der virker.
Så her er koldt.
Stormen pisker mod ruden.
Min cykel er sikkert stiv og kold og låsen vil ikke op.
Sneen er blæst ind over vejen, så jeg ikke kan se de glatte og dermed farlige steder.
.........

Ok.
Her er koldt, så jeg putter mig i hjemmestrik og sipper til min varme kaffe.
Tænder et par julelys.
Og glæder mig til at komme over på arbejdet- hvad mon der skal ske i dag ?
Mon ikke der snart skal bages julekager?
Jeg ved, jeg skal ha massage i dag - jubii !!
Jeg sænker mig lige en ekstra kop kaffe, før jeg iklæder mig varmt tøj og kaster mig ud i Mandagen.
Pas på jer selv derude- ikke !?!

20 kommentarer:

  1. Her er også koldt - og sne. Masser af sne.
    Men bare vi husker det gode humør og er indstillet på at alting tager lidt længere tid, så synes jeg sne og kulde og frostklare dage er dejlige :)

    SvarSlet
  2. Det er godt med flere perspektiver. Jeg passer på mig og du må også passe godt på dig....dejligt der ligger en massage og venter :D

    SvarSlet
  3. Massage på en mandag! hvor dejligt.
    Emilie holder fri idag der er kun meldt pasning så vi hygger.
    Du er god til at få vendt til det positive :-)
    Pas på dig selv.

    SvarSlet
  4. Her er lunt indendøre og masser af sneen udenfor. Vi holder os indendøre idag, skolerne er lukket og min hals er vist også på vej til, at lukke! Så der er dømt sofa.

    SvarSlet
  5. Og sådan kan en mandag morgen anskues fra forskellige vinkler.
    Ha en rigtig god massagemandag og motionsmandag, du er sej, når du cykler stadig! :-)

    SvarSlet
  6. Hvor sejt at du cykler! Men er det klogt i dag? Ja, må jo spørge! ;) Her er det kaotisk, snefygende og jeg arbejder hjemme!

    Håber du får en glædelig dag og god massage!

    SvarSlet
  7. Håber du er kommet godt og sikkert gennem sneen - her er også bidende koldt med sne. Nu har jeg været ude med sneskovlen i en halv time, så nu er det tid til kaffe og en god vitaminrig grape...

    Mange næsten december agtige hilsener fra Camilla

    SvarSlet
  8. Nu må du passe rigtig godt på dig selv derude Miri, hvor er det skønt at du skal have massage i dag det kunne jeg godt lige bruge
    Dejlig mandag til dig

    SvarSlet
  9. skønt glimmerdyr som titter ind på billedet
    Stine:)

    SvarSlet
  10. God dag til dig også og pas på dig selv på cyklen, hvis du overhovedet kan cykle :o)

    SvarSlet
  11. Ja det er monster koldt med den blæst... :o)
    Pas du nu også godt på dig selv... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  12. Ska du cykla i stormen?? Huuuh! Du har väl dubbdäck och cykelhjälm? Men massage låter härligt!

    SvarSlet
  13. Tør du virkelig cykle i det føre, Miri? Jeg håber, du får en dejlig dag på arbejdet - at bage julekager må være passende med al den sne, vi har.
    Uhm, lækkert at du skal have massage :-)

    SvarSlet
  14. Også rigtig god dag til dig! Det er også hundekoldt heropppe. :-)

    SvarSlet
  15. Kære Miri, føler med dig - vi havde hverken varme eller varmt vand 4 dage i sidste uge...*brrrr* Og dejligt stemningsfuldt billede ;o)

    SvarSlet
  16. Man får nog börja vänja sig vid kylan... ser ut att bli en lång vinter i år. Men jag gör som du, myser lite extra inne med ljus.

    SvarSlet
  17. Uf, hvor en start på en mandag, siger jeg bare. Det kan du læse om i morgen hos mig.
    Jeg håber, du kom godt frem på cyklen.

    SvarSlet
  18. Kære Pernille; Vi må tage det med godt humør- ganske som du siger, andet vil være spild af tid :-)

    Kære Gitte; :-) Massage- det var en gave !

    Kære Margith; Håber I har haft en skøn snefridag :-)
    Massage på en Mandag- det kunne jeg godt blive vant til :-)

    Kære Oline;Håber en inde dag, fik kureret din hals:-)

    Kære Lene; Sej :-) Jeg har 2 muligheder- gå eller cykle, bussen kører ikke, til mit arbejdssted :-)
    Men sej, lyder bedre :-)

    Kære Megan, det lyder meget fornuftigt at holde en hjemmearbejdsdag. Jeg cykler, hvor jeg kan og går resten af vejen:-)

    Kære Camilla; du er så sund !
    :-)

    Kære Pernille på 1; Den massage var en nydelse !! Desværre var det en enlig svale, hun stopper den 1.

    Kære Stine; tak- det er min glimmerflodhest :-)

    Kære Sonnie; tak- jeg måtte skiftevis cykle og gå- men det var sjovt :-)

    Kære Pi Andrea; JA ! Og du kan tro jeg passer på :-)

    Kære Ann; du kan tro jeg passer på og er iklædt cykelhjelm:-)

    Kære Madame; jeg tør godt cykle, for jeg passer på. Julekagerne blev ikke i dag- det er en omskiftelig arbejdsplads.:-)

    Kære Lotte; Vinteren er kommet tidligt og tydeligt :-)

    Kære Rina; Uf !- så kunne heller ikke tage varmene bade!

    Kære Makiato; Jeg har hørt det skulle blive den "værste" i 16 år ! så vi kan vist godt købe mange lys :-)

    Kære Eva, Det lyder ikke sjovt..Jeg må ind og besøge dig.

    SvarSlet
  19. Skønt eksempel p[ hvordan man altid kan vælge om noget "negativt" kan vendes til noget positivt♥ Er sikker på at du nød massagen. Knus

    SvarSlet
  20. Kære Tina, du kan tro jeg nød den ! Det gjorde ondt !! Men , øj, hvor var jeg salig bagefter :-)

    SvarSlet