søndag den 28. november 2010

Positiv uge, 6. og sidste dag

6. og sidste dag...Begyndte først på dette Tirsdag, men Søndag er sidste dag i ugen, så..
Fra i morgen brokker jeg mig igen !!!
Hæ hæ- bare rolig, det var for sjov:-)
Dagen er ny.
Den er hvid.
Hvid, hvid, hvid.
Det er 1.Advent.
Jeg har mistet min kristne tro, men tillader mig at lægge min egen betydning i julen.
Derfor vil jeg fejre denne 1.advent med mine 3 børn.
Planen lyder på Tivoli og senere hygge på Amager.
Hvis Movia og DSB vil.
Og kan.
Jeg er et vinterbarn og elsker denne sne !
Jeg vil tænde det første lys for kærlighed og håb og tillid.
Nyd jeres Søndag:-)

15 kommentarer:

  1. Rigtig god tur i Tivoli og til sønnen på Amager, Miri. Ja, det bliver spændende om Movia og DSB kan og vil :-)
    Vi er sneet inde, men det har jo også sin charme ...;)

    SvarSlet
  2. Brok du dig bare, hvis det er det som du har behov for... ;o)
    Håber at I må få en super hyggelig dag... :o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  3. Det lyder som et dejligt program for 1. søndag i advent. Rigtig god dag til dig og dine.

    SvarSlet
  4. En vidunderlig udsigt til 1. advent hygge med dine børn. Skønt. Nyd din dag. Med eller uden Movia.

    SvarSlet
  5. Det har været en dejligt positiv uge hos dig.
    Og det er helt fint med mig, hvis du blander brok og glæde i næste uge. Jeg følger med.

    God første søndag i advent.

    SvarSlet
  6. Hellere et brokindlæg end intet indlæg ;0D

    Det bliver da helt sikkert en skøn søndag. Tivoli er jo rigtig julepyntet og mon ikke DSB og Movia vil.
    Jeg er kristen, men praktisere det ikke sønderligt og jeg holder mig til den del som siger at julen er en hedensk solfest. Det lyder for mig mere rigtigt. Nisser er jo bandlyst i kristen sammenhæng.
    Rigtig god tur og kramm!

    SvarSlet
  7. Bare du har troen på dig selv og kærligheden.
    Det lyder som en super hyggelig søndag, god fornøjelse med det hele.

    SvarSlet
  8. Det lyder som en dejlig søndag! Bare husk det varme tøj ...

    Der må da være et eller andet, du kan brokke dig over - bare lidt ;-)

    SvarSlet
  9. Du foregår med et godt eksempel - tak! ;o)

    SvarSlet
  10. Kære Miri
    Håber I får en rigtig dejlig dag! Lyder som et rigtig dejligt "program"

    Jeg følger med på din blog uanset om du brokker dig eller er positiv!
    Så du slipper altså ikke af med mig :)

    Glædelig 1 advent.
    Klem Heidi

    SvarSlet
  11. Det er fint med mig, at du brokker dig, når behovet opstår. Også selvom det er på daglig basis ;-)

    Hav en superhyggelig dag i både Tivoli og på Amager.

    Kh
    Karina

    SvarSlet
  12. Hvis der er noget der er værre end brokkehoveder, så er det selvhøjtidelige mennesker, og det sidste kan man i hvert fald ikke klandre dig for at være. Jeg griner. (Og lidt relevant brok tager jeg personligt ikke skade af).

    Jeg håber du har haft en dejlig dag i Tivoli når du ser det her :-).

    SvarSlet
  13. Håber og tror I har haft en helt fantastisk 1. søndag i advent med den plan....for den er da ikk´ så ringe :0)

    SvarSlet
  14. Smukke tanker og ord - håber i har haft en dejlig dag.

    Tænder hermed et lys for dig og din ukuelige optimisme og smittende livsmod, der altid på trods bobler op gennem dine trængsler...

    Kram fra camilla

    SvarSlet
  15. Kære Madame; At være sneet inde kan bestemt have sin charme, hvis køleskabet og vinreolen ikke er tomme :-)

    Kære Pi Andrea, :-) Tak.

    Kære Oline; Mange tak :-)

    Kære Sidse; jeg er jo så heldig, at jeg har 3 spændende unge mennesker- jeg kan kalde "mine" :-)

    Kære Eva; Tak- ja, man kan blive helt træt af al den positivitet - ha ha :-)

    Kære Septemberliv; Solfest- ja, det var jo det , der blev fejret.
    Solfest. Den havde jeg faktisk glemt! Tak :-)

    Kære Sonnie; Det var smukt sagt! Tak :-)

    Kære Polka; Ha ha ha ! Du kan tro, der er meget !! :-)

    Kære Rina, gør jeg- tak !

    Kære Heidi; jeg er glad for , jeg ikke slipper af med dig :-)

    Kære Karina; Gadvidst om jeg har et veludviklet brokkegen ? Hæ hæ- ej, jeg går altså ikke rundt og er et brokkehoved :-)

    Kære Janne; Tak :-) Du er altså er skøn kvinde :-) Jov tak- vi havde en dejlig dag :-)

    Kære Frk.Solhat; Vi havde en rigtig dejlig 1.Advent- lige som den skulle være :-)

    Kære Camilla; tak. Jeg blev rørt over dine ord.Mange mange tak.

    SvarSlet