fredag den 19. november 2010

I am alive !

- sådan da .....
:-)
Er på nettet igen- faktisk ordnede Sønnen netforbindelsen allerede Onsdag aften.
Men har haft travlt. Med travlt på. Og har det stadig.
Flytningen gik godt. Mange hjælpende hænder og mange blå mærker og ømme muskler.
Vi har svært ved at få plads til alle vores ting.
Men synes faktisk vi tager det flot.
ÆldsteDatter har også lige skulle passe sit arbejde.
Jeg har heldigvis haft fri i denne uge.
Mandag begynder jeg så min læretid.
Pust.
Kommer ikke på bloggen så meget-endnu.
Ville bare lige sige, at vi lever og har det, efter omstændighederne godt.
Ps - jeg ender , næsten, med at blive en handy woman  :-)
Ps; vores nye køkkenvindue.
Ps,det er altså svært at flytte til dårligere forhold, end dem, vi kom fra.
Ps, vi tager det godt og prøver at se det meste positivt eller med en form for accept.
Ps, det sner !!!!

21 kommentarer:

  1. :) Ps: Du er like mye verdt sammen hvor du bor!! :)
    P.S: Jeg setter stor pris på ditt bloggevennskap!

    Ha det fint og jeg er sikker på at dere får det koselig!

    Gleder meg til du får litt mere tid igjen! :)

    Klem fra Lønnetunfrua

    SvarSlet
  2. Det ser hyggeligt ud - dit køkkenvindue. Jeg er sikker på resten også bliver godt, når du kommer rigtigt på plads.. også selvom det e svært.

    Her sner det også :)

    SvarSlet
  3. Godmorgen Miri!
    Godt at høre fra dig og at det går godt. Jeg kan godt lide dit køkkenvindue :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre fra dig. Du har da en evne til at få det til at se hyggeligt ud, selvom I kun liiiige er flyttet. Oser af hygge dit køkkenbillede:-)

    SvarSlet
  5. Så fint et hjemligt køkkenvindue
    (hvis der er noget der hedder det).

    SvarSlet
  6. Ja, det sner og du har fået nyt køkkenvindue - det ser da ellers ikke så dårligt ud (set af en der er vild med fliser).
    Godt at høre fra dig og godt at I arbejder på at "tage det som det kommer" - selvom det er svært! Vigtigt er det også at give tid til de triste følelser, det er da for pokker også irriterende at skulle flytte til noget mindre godt og at man tænker sådan betyder jo ikke at det ikke kan blive godt også! knus

    SvarSlet
  7. Godt at høre fra dig. - og med den søde vindueskarm kan det ikke gå helt galt :o)
    God weekend med mere flytten på plads.

    SvarSlet
  8. Sikke et hyggeligt køkkenvindue. Og sne?? Ih, hvor er jeg misundelig. Dejligt med lidt lyd fra dig. God weekend, og god start på mandag :)

    SvarSlet
  9. Godt at høre - jeg har tænkt på dig :-).

    SvarSlet
  10. Til lykke med dit nye sted - godt at høre I er ved at indrette reden og har accept og positivitet, det er en stor omgang at flytte til dårligere forhold. Har du egen have ??

    SvarSlet
  11. hej Miri

    Dejligt at høre fra dig :)
    uha nej det er ikke sjovt at flytte
    til noget mindre - men er sikker på at det nok skal blive godt .... men ting ta´r tid.....
    rigtig go' weekend og held og lykke på mandag
    kh

    SvarSlet
  12. Kære søde ven. Det er ikke så let at flytte den anden vej. (c: Men det bliver godt, det er jeg sikker på. Når du begynder at strikke hjørnerne sammen til dine hjørner og emmer dig selv ud i alle skabe og skuffer. Så bliver det dine rum og vægge. (c: Dejligt at se noget fra dig.

    SvarSlet
  13. Kære Miri, hvor er det dejligt at høre nyt fra dig. Skønt billede fra jeres nye hjem :-)
    Pøj pøj med lærepladsen på mandag og ha' en rigtig god weekend!

    SvarSlet
  14. Godt at vide, at du findes og har det godt! :)

    Ikke så nemt at flytte tilbage. Men måske viser det sig at være en velsignelse! En af dem, man ikke ser med det samme? Måske.

    Knus og god weekend

    SvarSlet
  15. Hvor sker det godt nok mange ting lige nu hos dig!
    Og dejligt du skriver om det!
    Kram og tanker :-)

    SvarSlet
  16. Kære Elisabeth; tak :-)Jeg sætter også pris på dig og dine smukke ord:-)

    Kære Pernille; Tak - det skal nok blive godt, selv om... Men lejligheden er allerede hyggelig :-)

    Kære Margith, det har været hårdt og overskud har været en by i Rusland. Tak :-)

    Kære Gitte Barlev, Tak :-) Bestræber mig også på at gøre det så hjemligt og rart , så hurtigt som muligt.

    Kære Loppeshoppe, ;.) det vil jeg da mene der er :-)

    Kære Fluesvampen; Tak ! Det er nemlig det jeg tænker :-) At det er trist og sørgeligt og hårdt.MEN det skal nok blive godt, på en ny måde, eller noget...

    Kære Sonnie, Tak :-) Hi hi- ja, vi keder os ikke .

    Kære Julia; Det er nu noget sjask sne- ikke noget at misunde :-)
    Tak.
    Og ja, på Mandag går det (også) løs :-)

    Kære Janne, åh, hvor dejlig at blive tænkt på- tak :-)

    Kære Gitte; vi arbejder på sagen :-) Og nej, ingen have.Altan.

    Kære Marianne; tak, du søde Blogven:-) Mange ting fylder, så beklager, jeg ikke er så meget på.

    Kære Sidse; her emmer allerede lidt :-) Og tak. Ja, det bliver godt.Er vel godt. Men mærkeligt.Nok også fordi vi bor 200 meter fra vores gamle hjem.

    Kære Madame; du altid trofaste blogven- tak for dine opmuntrende ord :-)

    Kære Megan Lene, du er nu sød:-) Og klog.Tak:-)

    Kære Lotte, jeg kan åbenbart ikke lade være med at dele med jer, der gider at læse og skrive her hos mig :-)

    SvarSlet
  17. Kære Miri
    Dejligt at høre fra dig!
    Ja det tager tid at komme på plads, men jeg er sikker på at I nok skal få det til at fungere 100% Det ser i hvert fald ekstremt hyggeligt ud fra køkkenvinduet, og du plejer at have en rigtig fin sans for flotte detaljer!
    Held og lykke på mandag, det bliver spændende!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  18. Dejligt at høre fra dig..
    Og ja det går jo det som skal gå..

    SvarSlet
  19. Det køkkenvindue ser ganske hyggeligt ud, så mon ikke du får et dejligt hjem, når der er pakket helt ud.
    Og lidt sne udenfor...., så bliver det da ikke skønnere.

    SvarSlet
  20. Kære Heidi, tak :-) Ja, ting tar tid, både fysisk og psykisk.
    Tak:-)

    Kære LivetLeker- tak :-)

    Kære Mette Lykke; det er jo det det gør :-)

    Kære Eva; helt bestemt- hjemmet bliver hyggeligt :-)

    SvarSlet