fredag den 12. november 2010

Hurra !

I dag har dette smukke menneske fødselsdag.
Min YngsteDatter bliver 19 år.
Vi skal alle samles i Roskilde By , i aften , for at fejre hende.
Hendes første fødseldag i egen lejlighed.
Hun flyttede jo for 2 uger siden.
Jeg glæder mig.
Tillykke min smukke, kloge, følsomme, dygtige, sjove, seje, intelligente, kreative, omsorgsfulde, kærlige, nysgerrige datter.




Hmmm..Min smukke datter har bedt mig fjerne billedet af hende, fordi hun synes hun lignede en retrado....(hendes ord..) Og jeg havde fået lov til at vise et billede..Men..
Hun er skør !!
Min hendes ønske er hermed sket!
Så nu er der et billede af en hvid hyacint, der står ved siden af mig.
Skøre tøs.

15 kommentarer:

  1. Smuk datter dér, Miri - til lykke med hende på alle måder :)

    SvarSlet
  2. Et stort tillykke med "Losarina". Jeg håber, I får en rigtig dejlig fødselsdag sammen i hendes nye hjem :-)

    SvarSlet
  3. Kære Miri!
    Tillykke med din smukke datter det kan kun blive en god dag.
    Idag er du gæsten i din datters hjem, det er altid noget særligt.

    SvarSlet
  4. Hej Miri.. :o)
    Tillykke med datteren... :o). Håber at I må få en fornøjelig dag og aften... :o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  5. Tillykke med din dejlige datter. Må I få en skøn fødselsdagsfest :)

    SvarSlet
  6. Tillykke tillykke med din smukke datter - og hav en dejlig aften som gæst, det er da stort.

    SvarSlet
  7. Kære Gitte; Tak- ja, jeg er en heldig mor:-)

    Kære Madame; Tak- jeg er ikke i tvivl, hun er god til at skabe en dejlig fest:-)

    Kære Margith; Tak- ja, det bliver en ganske særlig fødselsdag:-)

    Kære Pi Andrea; Jeg er sikker på, det bliver hyggeligt:-) Og jeg glæder mig til at give hende gaver :-)

    Kære Mette b; Tak:-) Vi vil gøre vores allerbedste for at skabe en dejlig fest i hendes nye hjem !

    SvarSlet
  8. Kære Janne, Tak :-) ja, det er underligt og spændende..

    SvarSlet
  9. Tillykke med hende. Må I have en fantastisk aften :)

    SvarSlet
  10. Kære Pernille, 1000 tak:-) Det bliver sjovt at være gæst hos min egen datter.

    SvarSlet
  11. hej Miri

    stort tillykke med din "store" datter :) håber i får en dejlig dag/aften :)
    kh

    SvarSlet
  12. Kære Marianne; Tak skal du have :-) Jeg er ret sikker på, det bliver en skøn aften :-)

    SvarSlet
  13. Haha....sådan er det med de døtre...men jeg kunne ikke se der var meget retardo over hende :D hav en god aften.

    SvarSlet
  14. Tillykke med tøsebarnet, jeg håber, at i får en dejlig dag sammen.

    Og nu er jeg da skrækkelig nysgerrig, Miri, jeg ville da gerne ha' set retardo-billedet :-)

    SvarSlet
  15. Kære Gitte; Ja, du kender jo til det-dem- :-)

    Kære Anne; Tak:-) Jeg ville også gerne at du så det, for jeg så(og ser) kun en ung smuk kvinde.

    SvarSlet