søndag den 14. november 2010

Flytteroderier

Jeg går og klapper væggene.
Kigger ud i mine haver.
Ser lyset lege på de hvide vægge.
Tager afsked.
I morgen flytter vi .
Ikke langt væk, fysisk.
Men til en helt ny lejlighed.
På en måde, et nyt liv, med dets glæder, sorger og udfordringer
Vi har accepteret tanken- og glæden og forventningen gøder vi , det bedste vi kan.
I morgen går det løs- rent fysisk, så flytter vi os og vores meget meget store mængde af fysisk gods.

Jeg ved ikke helt, hvornår jeg er her igen. 
Der skal jo rykkes ledninger og netforbindelse og alt så noget.
Besværligt.
Og jeg fatter bjælde !
Har heldigvis en sød og meget hjælpsom Søn.
I dag, Søndag; er jeg her.
Knus til jer alle :-)

22 kommentarer:

  1. Rigtig god flytning og god energi til jeres nye sted :0)

    KH Karen Marie

    SvarSlet
  2. Frem med mullerne ;-)

    Jeg håber,I får en god flytning og at du inden længe føler dig hjemme i det nye.

    SvarSlet
  3. Jeg vil tænke på dig, ønsker dig et hyggeligt og rart nyt hjem.

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker dig en rigtig god flytning, håber det går kvikt, bliver bra og sender en masse tranformationsknus i din retning søde, Miri

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker dig god flytte-energi, og glæder mig til du dukker op med ny netforbindelse det nye sted.

    God søndag:)

    SvarSlet
  6. God flytning - og husk det tager tid inden på det fysiske men i høj grad også det psykiske er flyttet på plads! En flytning er en ny mulighed og jeg er sikker på, at du får skabt et dejligt hjem til familien.

    SvarSlet
  7. Jeg sender dig masser af god flytteenergi. Det er svært at tage afsked. Men husk de kloge ord: Når du lukker en dør, åbnes en ny! :)

    Glæder mig til at du er tilbage igen! Knus.

    SvarSlet
  8. God flytning, kære Miri, og lige pludselig er du her igen, ting tager tid. Knus

    SvarSlet
  9. Pøj pøj med det hele, Miri! Dejligt at din søn kan hjælpe dig med ledninger, netforbindelse og alt sådan noget.

    Glæder mig til, at du er tilbage på bloggen fra dit nye hjem :-)

    SvarSlet
  10. kære Miri -
    kæmpe stort held og lykke med flytningen.... glæder mig til du er tilbage når du får tid og har fået installeret "ny" forbindelse :)
    kh og go søndag

    SvarSlet
  11. Og knus til dig.
    God fornøjelse med flytningen og tilblivelsen af det nye hjem :)

    SvarSlet
  12. Rigtig god flytning til dig/jer - glæder mig til at høre fra dig igen.

    SvarSlet
  13. Kære Karen Marie; Tak :-)

    Kære Polka; Det kan du tro:-) Er allerede øm og fuld af blå mærker :-)

    Kære Margith; Tak- og du skal vide dine sms gør mig så glad :-)

    Kære Gitte; Tak - Jeg har gode forventninger til det hele :-)

    Kære Eva; 1000 tak :-)

    Kære Olines, tak. Og skal nok prøve at huske at Ting Tar Tid :-)

    Kære Megan; Nemlig! og jeg prøver hele tiden at se positivt på det hele- og give plads til afskeden :-)

    Kære Lene; Tak :-) Ja, de gør og dét er min lektie :-)

    Kære Madame; Tak :-) Jeg tænker mange gange , hver eneste dag, hvor heldig jeg er, at jeg har 3 fantastiske børn :-)

    Kære Marianne, Tak :-) Jeg vil give mig tid til blogning, for den bringer mig glæde og en pause :-) Så håber vi bare på netforbindelsen..

    Kære Pernille, :-) Tak :-)

    Kære Fluesvampen; mange tak :-)

    SvarSlet
  14. Kære Miri
    Rigtig god flytning til jer!
    Dejligt at sønnen kommer og hjælper! Er sikker på i bliver rigtig glade for den nye lejlighed!
    Knus Heidi

    SvarSlet
  15. Rigtig god flytning i morgen.. håber jeres nye sted bliver skønt for jer :) Dejligt at sønnen kan hjælpe til, hvor vi andre fatter bjælde!

    SvarSlet
  16. Rigtig god fornøjelse og arbejdlyst, det bliver spændende med det nye sted.
    Held og lykke med det hele og glæder mig til at høre fra dig igen.

    SvarSlet
  17. Kæreste Miri,

    Har sendt dig mangen tanke i løbet af weekenden. Selve den praktiske del af flytningen er ikke så morsom igen. Og afsked er såmænd yderst sjældent af den morsomme slags.

    Så du får et virtuelt kram og mine ønsker for en god flytning og tilvænning til jeres nye tilværelse!

    KH Helle

    SvarSlet
  18. Kære Heidi, Tak :-) Vi får heldigvis hjælp af Sønnen, YngsteDatter, Svigersønnen og et par venner OG 2 flyttemænd :-)

    Kære Frk. Evigglad; Tak- jeg er også glad for mine børn er noget mere teknisk begavede end mig :-)

    Kære Sonnie; Tak:-) Ja, det bliver noget nyt, mindre og ganske anderledes- men vi tager det som det kommer :-)

    Kære Helle; Tak :-) Så var det nok derfor jeg har kunne tage det hele med godt humør :-)- altså at du tænkte på mig:-) Vi knokler ! Jeg har lige givet mig selv en lille pause :-)

    SvarSlet
  19. Rigtig god flytning! Håber I falder hurtigt til, og bliver rigtigt glade for jeres nye hjem :)

    SvarSlet
  20. Hej Miri
    Det er første gang at jeg har hørt at der er andre der klapper vægge, det gjorde jeg nemlig da jeg flyttede fra vores gamle hus, de gode energier bragte jeg så med til det nye sted, hvor hvert ord blev indviet
    Håber at du får en god flytning

    SvarSlet
  21. Jeg håber I lander godt idag - i det nye liv! Tanker herfra... ;o)

    SvarSlet