lørdag den 9. oktober 2010

Valg

Livet er en lang række af valg.
En af mine valg er at blogge.
Og jeg vælger at bruge ret meget tid på at bevæge mig rund i bloglandet. Jeg gør mig umage med at skrive kommentarer.
Jeg har valgt at følge med hos rigtig mange, fordi jeg elsker det.
Men det tager tid. Jeg har valgt at lade det tage tid, fordi er nyder den tid foran Acer og alle jeres ord og billeder.
I denne weekend fravælger jeg BlogLandet , fordi jeg har ret travlt.
Gulp ! Gisp! Suk og Støn !
Gadvidst om jeg kan overholde det ?
Vi ses Mandag :-)
(Måske jeg lige kommer til at kigge forbi i aften...)
(Det kunne jo være, at det blev mit valg..)
(Jeg tror nemlig, jeg er en anelse afhængig.)

21 kommentarer:

  1. God blogpause til på mandag :-)Ja, det tager meget tid at blogge, men hvor er det dog givende! En lille pause ind imellem er nødvendig ;)

    SvarSlet
  2. Ja, den tid er godt brugt, synes jeg. I stedet for at læse avis, kommer man lidt rundt i dette univers...for mit vedkommende i hvert fald - god arbejdslyst!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Nyd du bare et par dage udenfor blogland. Vi er her allesammen, når du vender tilbage igen ;-)

    God weekend!

    SvarSlet
  5. Jeg synes jo, selvom det er svärt at efterleve, at man skal göre som man vil. Vi har länge nok rettet os efter andre, så bringer det gläde så gör det du har lyst til. Bare du tanker energi!
    God weekend og kiggede lige på dit kaninhustag en gang til, det er altså läkkert!

    SvarSlet
  6. Miri, det kan jo være du først ser det her på mandag :-), og i så fald håber jeg at du har haft både nogle gode (selvom travle) forberedelser og en rigtig god eftermiddag i morgen -uden alt for megen vemod.
    ;-)

    SvarSlet
  7. Rigtig god dag med alt det du har travlt med, var det ikke noget med loppe-halløj?
    Jeg vente gerne til du har tid til blogland igen :o)
    Jeg kan heller ikke så godt undvære det. Jeg tænker faktisk en del på de "mennesker" jeg møder herinde, det er så inspirerende og givende, at jeg ikke vil undvære det i min hverdag.
    God weekend

    SvarSlet
  8. Rigtig god pause og weekend - kender godt det med afhængigheden...

    SvarSlet
  9. Hav en god blogpause, hvis det er muligt at overholde..
    Kender udmærket til den dér lille følelse af afhængighed ;-)

    God Weekend!

    SvarSlet
  10. Håber du kan holde hvad du selv lover :-) men jeg ved hvor svært det kan være men også hvor givende det kan være at gøre sig lidt fri ;-)
    God weekend

    SvarSlet
  11. Ha det så gott så ses vi kanske på måndag =)

    SvarSlet
  12. Rigtig god weekend til dig Miri!

    SvarSlet
  13. Hav en rigtig dejlig hæsblæsende week-end du skønne Miri:0) En pause er altid rar at tage......selv om det kan være svært :0)

    Dorthe

    SvarSlet
  14. Miri,,, vil bare lige sige tak for du altid minder mig om, i dine indlæg, at se nært. Jeg har glemt det så længe. Nu vil jeg vågne :O)
    Rigtig god weekend, med eller uden blog ;-)

    SvarSlet
  15. Miri,,, vil bare lige sige tak for du altid minder mig om, i dine indlæg, at se nært. Jeg har glemt det så længe. Nu vil jeg vågne :O)
    Rigtig god weekend, med eller uden blog ;-)

    SvarSlet
  16. Og så fik jeg det lige sagt to gange, hø hø... ;O)

    SvarSlet
  17. God bloggepause kjære deg! :) Vi sees straks;)

    Klem

    SvarSlet
  18. Hej Miri
    Flot hvis du kan holde dig væk til på mandag:) Jeg kan ikke... men sommetider må jeg også lige minde mig selv om, at hvis jeg gerne vil have lavet noget kreativt, så gælder det altså om at få slukket computeren og komme i gang. Det nytter ikke noget kun at kigge og få ideer. Der skal også handles på dem. Men jeg ved godt det er af andre årsager, at du har valgt en lille pause fra blogkiggeriet.
    Nu er der i hvert fald en masse kommentarer, du kan læse på mandag (eller i aften;-))
    KH Puk

    SvarSlet
  19. hej Miri

    Det er et rigtig godt valg - du har taget - altså at blogge :)
    - er altid glad for dine kommentarer :) - men en gang i mellem må man tage lidt andre valg :) - go´blogfri weekend - hvis du ikke kan lade være :)
    fra en også lidt afhængig
    kh

    SvarSlet
  20. Åh ja - jamen vi venter gerne på dit blogvisit - bare du har det godt imens.

    Jeg er endnu ikke nået til at være regelmæssig i mine visitter - desværre. Men det bliver jeg! For jeg nyder disse daglige glimt af liv rundt omkring. I er jo mine 'arbejdskolleger'!

    KH Siffe

    SvarSlet