onsdag den 20. oktober 2010

TTT

Ting Tar Tid.
Eller, "Gud, giv mig sindsro,
til at acceptere de ting,
jeg ikke kan ændre,
mod til at ændre de ting,
jeg kan,
og visdom til at se forskellen".
Og så skulle der lige ha været et par smukke, rolige billeder...
Men " Image uploads will be disabled for two hours due mainteance"...

AAARRGGHHHH !

"Det er med problemer, som med babyer, plejer du dem, så vokser de".......

AAARRRGGHHH !!

Træk vejret heelt ned i maven...Pust langsomt ud....

SÅDAN !

Nu er jeg rolig og mild igen...( Som om)

De opmærksomme læser kan vel observere at diverse omstændigheder driller mig.
Men NU tager jeg det roligt, at fare rundt og råbe og sparke på dørene, hjælper i hverttilfælde ikke , i denne sag.

Ting Tar Tid.
Og det er ikke alting , jeg kan ordne selv.

God Onsdag :-)
Og senere kommer så det rolige indlæg MED billeder :-)

Tilføjelse, al min råben og skrige handler ikke om blog og billeder.
Bare lige for at få det på det rene.
Det handler om uddannelse, flytning, penge- alt sådan noget "voksen" noget.

14 kommentarer:

  1. Jeg tror sagtens, du kan uploade, det gjorde jeg da...om igen :-)

    SvarSlet
  2. Kære Lavendel, nå ok :-)

    Kære Loppe-shoppe; al min raseri handler ikke om blogbilleder- bare lige sige det :-)

    SvarSlet
  3. Man kan næsten læse dine to sidste indlæg ud i et - altså at firkanten ikke kan gøres rund ... og nogle gange er de systemer man møder på sin vej ret firkantet og vi mennesker lidt runde... nej måske er det bare mig!!! Jeg venter også med tålmodighed ;-)
    ... og så til noget helt andet! Jeg er i gang med min helt egen lille undersøgelse omkring "navne/logomærker" og vil spørge dig om hvor du har købt dine, er du tilfreds og hvordan ser de ud bagpå?

    SvarSlet
  4. Det er da også irriterende når sådanne ting ikke rigtig
    "spiller" - men som du selv skriver, så fokuser på det du kan gøre noget ved og lad resten ligge, så godt du kan.
    Tanker til dig.

    SvarSlet
  5. Voksne ting kan ind imellem være så trælse, at man får lyst til at være barn igen ;-)
    Knus og varme tanker

    SvarSlet
  6. Kære Lærke; Gud ja, det kan man ! Hæ hæ- er er altså ..Er så vred og sur og gal og ret så barnlig i dag !
    Jeg mener jeg købte mine www.scannex.dk. Ved ikke hvordan er skal forklare deres bagside.. syeet tråd, hvor bogstaverne kan sesspejlvendt..
    Jeg er ok tilfreds :-)
    Næste gang vil jeg dog vælge et andet format og udseende- bare for forandringens skyld.
    Håber det gav mening :-)

    SvarSlet
  7. Kære Sonnie- ja, det er pisse irriterende!! Men du har jo så meget ret- intet bliver bedre eller anderledes af, jeg brokker, råber og surmuler:-)

    Kære Lene, JA ! :-) Tak for forståelsen :-)

    SvarSlet
  8. Kære Lærke, måske er mine mærker købt hos www.ikastetiket.dk.
    Kan ikke huske det !
    :-)

    SvarSlet
  9. Ja ud med det. Det er sørme ikke let at være voksen :-)

    SvarSlet
  10. Voksenting kan være så pisseirriterende, arghhhh som jeg kender det!
    Men som du selv ganske rigtigt skriver TTT og det er sådan det er og vi må finde noget godt at bruge tiden til, mens den går og så pludselig en dag, så er alt godt og rigtigt igen.
    Kærlige tanker til dig, Miri...

    SvarSlet
  11. Det er da også noget af en "omvæltnings-periode" for dig! Forstår godt du blir "lidt" frustreret...
    Knus og tanker!
    :-)

    SvarSlet
  12. Kære Bebiane; nej, det er ikke altid hverken sjovt eller nemt at være voksen.

    Kære Anne; Tak for at huske mig på det :-) Og selv om jeg godt ved det, er det dejligt at en voksen,klog og dygtig kvinde, liige fortælle mig det- tak :-)

    Kære Lotte; Tak for knus og tanker- jeg trænger til dem pt :-)

    SvarSlet
  13. STORT kram, mange tanker - og styrke, karma og lidt zen, sender jeg fra mig til dig - i håbe om det kan mærkes på den anden side af storebælt.

    Knus fra Camilla

    SvarSlet