lørdag den 23. oktober 2010

Lørdagens billede


Det er som det er..
Og det er godt nok.

13 kommentarer:

  1. Sikke en skøn idé at fotografere din stue via et spejl :-) L. A. Ring-plakaten lyser op i al sin dejlighed. Og det er en fin idé at sætte små kort i spejlrammen ...

    SvarSlet
  2. Hvor ser der bare hyggeligt ud!

    SvarSlet
  3. Der ser bare rigtig hyggeligt ud... :o)

    SvarSlet
  4. Kære Madame; - tak :-) Lige præcis den plakat af L.A.Ring, står mit hjerte nær. Den har fulgt mig i mange år.

    Kære Gaia; Tak- holder også af min spisestue :-)

    Kære Pi Andrea; Tak- her er lyst og rart at være :-)

    SvarSlet
  5. Og sådan siger jeg også til mig selv når det ruller lidt for stärkt. Det plejer at hjälpe lige da, ellers må jeg sige det flere gang.
    God weekend til dig!

    SvarSlet
  6. Uha et dejligt postkort.. Snart et post billede fra dit lille hus. Men jeg glæder mig til at se det nye.. God lørdag.

    SvarSlet
  7. Kære samtaler; Ja, vi må bare gentage det ofte nok:-) Og ofte er det jo også sandt!

    Kære Sidse; Og god Lørdag til dig :-) Kom til at tænke på dit broderi i dag..Det lever virkelig i mig !

    SvarSlet
  8. Skönt att känna så, att det är gott nog!

    SvarSlet
  9. Kære Pernille, tak-:-)

    Kære Maria; Ja! :-) Også må vi se hvor længe det varer . :-)

    SvarSlet
  10. Der er ro i det billede.
    En der gør det godt.
    Og godt nok...

    Ha' en dejlig søndag, Miri.

    SvarSlet
  11. Åhhh, meget mere end bare godt nok - det er netop lige som det er i al sin dejlighed, al lysten og al det berigende lys der strømmer ud af dit foto.... herligt, dét vil jeg lige glane lidt længere på for det gir...gode fornemmelser! tak ...

    SvarSlet