lørdag den 16. oktober 2010

Lørdag morgen i forhaven





16 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra denne smukke morgen med blå himmel - og du har stadig blomster, kan jeg se :-)

    SvarSlet
  2. Kære Madame; jeg har ikke mange tilbage- men dem der så er, bliver elsket så meget mere :-)

    SvarSlet
  3. Oij dejlige små steder i din have. Smukt smukt.

    SvarSlet
  4. Kære Sidse; Tak :-) Prøver bare at nyde.
    Og ikke tænke, at min have lige om lidt, bare er historie.

    SvarSlet
  5. Her skinner solen, så måske törrer alting op, så man kan sidde på trappen endnu en gang inden vinter.
    Apropos varmen, så er den forsvundet, så nu bliver det til at betale for den, skulle gerne ha en brändeovn, men det tror jeg ikke mannen går med på. Det havde ellers väret skönt!

    SvarSlet
  6. Kære Samtaler, at have en brændeovn, dét er min store drøm. Elsker den varme den giver, den duft og ro , den spreder.
    Håber du kan sidde ude:-)

    SvarSlet
  7. Uhm, gode billeder, fine detaljer.
    :)

    SvarSlet
  8. Jeg tænkte kun ét ord da jeg så dine flotte billeder, og det er 'afsked'.
    Hav en dejlig weekend - du skal have de bedste hilsner herfra :-).

    SvarSlet
  9. Smukke billeder - godt "skudt".
    Ha en skøn lørdag.

    SvarSlet
  10. Vidunderlige billeder på en smuk lørdag morgen.....Du kan da bare noget med et kamera!

    Há en dejlig lørdag!
    Betty

    SvarSlet
  11. Åh, Miri - dit blik for detaljer kan ingen tage fra dig - det er vidunderligt! ;o)

    SvarSlet
  12. Jag älskar dina bilder med alla detaljer, som jag skulle sagt: "Det där kan man väl inte fotografera" - men det kan man

    SvarSlet
  13. Kære Megan; Tak- man kan godt se, jeg kan lide min forhave, ikk :-)

    Kære Janne, Mange tak for hilsner- og jeg gik faktisk rundt og "sagde" farvel.. :-)

    kære Kisser- mange tak:-) Jeg synes der er så meget fint at se :-)

    Kære Betty, Glad for mine billeder kan brine lidt skønhed til dig:-)

    Kære Rina; 1000 tak! Og tak fordi du fortæller mig det :-)

    Kære Ann; Jeg blev så glad da jeg læste dine ord- rigtig mange tak :-)

    SvarSlet
  14. Dejlige billeder. Kan næsten mærke morgenluften! KNUS♥ Tænkte forresten på dig da jeg så en masse dejlige ponchoer i det nyeste Femina ;-)

    SvarSlet
  15. Det smukke kan både findes nær og fjernt - det handler vist bare om at kigge efter det og det er du vist rigtig god til :-)

    SvarSlet
  16. Kære Tina, Vi har det koldt nu- rim på græsset og skrap luft i næsen. Ponchoer i Femina, ej det kan være det ykkes mig at være moderne :-)

    Kære Lærke, tak :-) Og det smukke findes alle vegn- det er jeg enig i :-)

    SvarSlet