onsdag den 13. oktober 2010

KøkkenLeg

At lege i køkkenet er en glæde, jeg heldigvis deler med mine børn. Glæder bliver altså glædeligere, når man er flere om at glædes ved dem.
 I går legede ÆldsteDatter og jeg;

ÆldsteDatters daddelkugler- blendede dadler, vanilje og fedtfattig kakao fra Urtekram.
Rullet i henholdsvis, kokosmel, sesamfrø eller kakao.

Salat af Butterbeans, rødløg, peberfrugt, grøn blomkål, purløg og persille.
Dressing af olivenolie, æbleeddike, tahin, hvidløg, salt og meget peber. Og lidt vand.

Sådan kan man også hygge sig på en kold Tirsdag.

8 kommentarer:

  1. Legebørn....
    det ser lækkert ud!

    SvarSlet
  2. En sådan sanselighed kan da varme selv den koldeste tirsdag :-). Mums.

    SvarSlet
  3. Kære Lavendel- vi gør vores bedste for at huske at lege :-)

    Kære Janne; Du har ret :-)

    SvarSlet
  4. Jeg bliver både sulten - og lækker -

    ;-)

    SvarSlet
  5. Siffe :-) - kan godt forstå dig :-)

    SvarSlet
  6. Uhm de det daddelkugler skal jeg da prøve - som alternativ til havregrynskugler.

    SvarSlet