tirsdag den 5. oktober 2010

Jeg er så begavet !

Hæ hæ- så troede I nok alle, at hende Losarinas mor , var totalt indbildsk :-)
 
Jeg har fået en stor pakke- helt over fra Jylland, fra den sødeste Margith.
En pakke med stof og stof og atter stof.
hvor heldig kan een kvinde dog være!
Jeg glæder mig til at dykke ned i alle de forskellige stoffer.
Det er som en godtepose af de bedste.
Tak Margith- du har netop gjort min dag SÅ meget bedre :-)
Og se lige kortet. Kål af den dejligste slags.
Jeg tror Margith kender mig:-)

13 kommentarer:

  1. Dit kreative lys skinner helt herover!
    Det ser dejligt ud det hele :-)
    Kram!

    SvarSlet
  2. Så dejlige stoffer Margith har sendt dig. Jeg er helt sikker på, at du får tryllet fine ting ud af dem.

    SvarSlet
  3. Å nei du! Jeg trodde ikke at du var inbilsk! Jeg tenkte" Åh... så fantastisk at hun klarer å styre unna janteloven;) For du er faktisk veldig begavet med eller uten gaver;) Thi hi;)
    Ha en fin dag, du begavet menneske;)

    klem¨

    SvarSlet
  4. Og et kort med kål på, hvor er det sjovt og fint :-)
    Tillykke til hende den begavede - det var utrolig sødt gjort af Margith!

    SvarSlet
  5. Kære Lotte; Jeg er bare så heldig :-)

    Kære manna; Du kan også tro jeg er meget taknemmelig:-)

    Kære elisabeth; Hi hi- hvor er du sød :-)Og jeg tror faktisk jeg er meget underlagt Janteloven-desværre..

    Kære madame; det er skønt det kort! Og ja- hun er meget sød og meget gavmild og jeg er meget glad :-)

    SvarSlet
  6. Gid det var mig. Misundelse er jo en grim ting, men jeg ELSKER bare stof.

    SvarSlet
  7. vel tænker vi ikke så:-) Du ER begavet og du er blevet begavet med smukke stoffer :-)

    SvarSlet
  8. Begavet, ja det er du da! :)

    Hvor skønt at blive begavet med så flotte stoffer. Lige noget for en kreativ sjæl som dig!

    God aften. Knus fra det stormfulde Midtsjælland :)

    SvarSlet
  9. Jeg er helt enig med Megan, Du er en begavelse.. Nu har jeg selv set det..(C: Skøøøøønt med stoffer med mange forskellige liv. dejligt for dig. Sødt af Margith. Så ved du godt, hvad du skal ønske...ik?...mere tid..

    SvarSlet
  10. Hej Miri

    uuh får helt dårlig samvittighed :(
    Du har jo også en gave tilgode hos mig .....
    - men hold da op de ser lækkert ud det du har fået tilsendt :)
    kh

    SvarSlet
  11. Sikke en dejlig overraskelse at komme hjem til.

    SvarSlet
  12. Lækkert!!
    Men er du ikke ved at rydde ud til den kommende flytning? ;0)

    SvarSlet
  13. Kære Pia; du kan sætte en bytte handel i gang:-) Jeg deltager gerne.

    Kære Lene; Hi hi- jeg takker :-)

    Kære Megan; Det er den skønneste pakke at få ind af døren:-) Og sig mig en gang, har det bare tænkt sig at blæse og blæse og blæse !!

    Kære Sidse; Ha ha- jajeg ønsker mig mere tid :-) Tak for de søde ord:-)

    Kære Marianne; INGEN dårlig samvittighed ! Det bruger vi ikke her :-)

    Kære Sonnie; Ja- var det ikke- takkede også posten mange gange :-)

    Kære Septemberliv- øh- jov :-) ! Men stof er altid velkomment :-)

    SvarSlet