søndag den 3. oktober 2010

FlytteLoppeMarked !!

Tju hej, som tingene nogen gange går hurtigere end hurtigt !
Vi skal bytte bolig med en familie med Far og Mor og 3 små børn.
Vi skal flytte den 15.November !
15.November.
Lige om lidt !
Derfor holder vi FlytteLoppeMarked Søndag den 10.Oktober .
Der vil være havemøbler, planter og krukker. Redskaber, service, tøj og sko.Fotoapparater og en enkelt Fleuret. Og meget meget meget mere !
Kom forbi!
Knastebakken 73
2750 Ballerup

Altså ; FlytteLoppeMarked Søndag den 10.Oktober  fra klokken 12-16 !
Skriv det bag øret og i din kalender.

14 kommentarer:

  1. Åh, vad jag skulle vilja komma...

    SvarSlet
  2. Spændende! men loppemarkedet bliver nok uden mig, desværre. Jeg håber, der kommer mange andre, så I får udsolgt.

    SvarSlet
  3. Hey, det kunne jeg da godt finde på - nu er det skrevet i min kalender, så håber jeg der er tid :-) Måske er der også en staude eller et lille husløg til salg ;-) Hvad er en Fleuret???

    SvarSlet
  4. Kære Ann- det ville også være så hyggeligt :-)

    Kære Eva; Øv ! Men tak :-)

    Kære Lærke; Jeg håber bestemt du kommer forbi!! Det er et våben, som du bruger når du fægter :-)

    SvarSlet
  5. Må ikke have fleuretten med på flyet ellers var jeg kommet he he. Du har ret 15.11 er lige om lidt men lyder til at du har check på planlægningen KNUS

    SvarSlet
  6. Kære Miri, jeg vil prøve at komme forbi - det lyder nemlig både fristende og hyggeligt :-)

    SvarSlet
  7. Ja, jeg tror også liiige jeg kigger forbi, hvis kalenderen ellers arter sig ;o)

    SvarSlet
  8. Kære Tina; Hæ hæ , ville ellers være skønt at møde dig :-)
    Jeg har ikke styr på en skid- endnu :-)

    Kære Madame; Åh ja- kom forbi ! Jeg har jo også flere Storkenæb, du skulle ha :-)

    Kære Rina; Det ville være SÅ hyggeligt :-) Prøv at klemme os ind :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke... Hvor er det bare super for jer, at det alligevel går så hurtigt...så bliver tingene jo hurtigere mere stabile for dig... :)
    Jeg er stadigvæk interesseret i at bytte stof...men tror det er bedre at du skriver en mail til mig med forslag til hvornår du evt. kan overskue det...du er meget velkommen her hos mig i Valby... :o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  10. Kære Pi Andrea; Nemlig :-) Og ok. Valby- perfekt, der går jeg jo i skole:-)

    SvarSlet
  11. Ihhh, jeg har jo stadig Galleri den dag. Ups.. må lige se havd der kan ske. Gad rigtigt gerne. Hvor er det dejligt for dig at det sker..

    SvarSlet
  12. Kære Sidse; Det er godt. og alt så noget eller ? Forvirring! :-)

    SvarSlet
  13. HOLD da op Miri! Jeg ved ikke om jeg ville kunne klare at gå rundt i mellem dine elskede sager for at købe af dig. Det gør mig trist, selvom det er rigtigt godt for dig at der er bedre økonomi i sigte. Jeg er sikker på at der er mange dejlige effekter at fristes af, du bor så dejligt :)

    Hvordan har du det selv med flytningen?

    Nå, men jeg er også bange for at mit eget triste humør spiller lidt ind her, så jeg vil lige slå fast at jeg bestemt håber I får godt med penge i kassen på søndag :) Og at det bliver en hyggelig dag med masser af gæster og sludren OG SOL :))

    Mange knus
    Henriette

    SvarSlet
  14. Søde Henriette; Jeg sælger ikke mine kæreste ejendele- kun dem vi kan undvære. Det ville være så dejligt at se dig på Søndag:-)

    SvarSlet