torsdag den 21. oktober 2010

Blog Drama Queen

Det er mig !
Med jævne mellemrum, fortæller jeg om tvivl og tanker angående min blog.
Hvorfor blogger jeg, er det overhovedet interresant for nogle, hvad vil jeg formidle, burde jeg have en mere tydelig profil osv osv osv..
Med jævne mellem rum vender jeg disse overvejelser med jer.
Blog Drama Queen!
Jeg har sgu selv valgt at skrive en blog!
Og jeg kan jo bare holde op, hvis der skal være så meget pjat med mig!
Blog Drama Queen!
Jeg har besluttet at undlade at belemre jer med alle mine overvejelser.
Så det vil jeg bestemt ikke gøre.
Mere :-)
Nu nøjes, jeg med at gøre mine overvejelser i stilhed....

15 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER din blog, uanset hvad. Holder meget af dig, dine ord og billeder, på denne lidt underlige langdistance agtige måde, det nu er muligt...:-))

    SvarSlet
  2. Ha ha - bliv du bare ved - jeg skal nok hænge på! I det mindste ypper du ikke kiv og starter "blogkrige" kærligst Lavendel

    SvarSlet
  3. Nej, ikke holde op! Du er et frisk pust i blogverdenen og i det hele taget. Du har gode ord, overvejelser og ikke mindst indspark til os andre. Jeg kan li! ;)

    Men der er jo altid en forside og en bagside. Sådan er livet - og blogverdenen. Jeg har valgt at leve - både her og dér. Håber du gør det samme! :)

    Knuser

    SvarSlet
  4. Kære Blog dram queen ;-)

    Din blog er skøn, som den er! Det er fint, at du deler din tvivl og bekymringer. Det er da ingen belemring!
    Er der nogen, som synes det er for meget, så klikker de vel bare væk?
    Fortsæt dog som du lyster, det er jo det som er kendetegnende ved at det er DIN blog ;-)

    Hav en god efterårsdag!

    KH
    Karina

    SvarSlet
  5. Kære Miri.. Drama er godt til at ruske op i sig selv og andre. Det er jo netop fordi det er dig og din blog, jeg læser trofast... Og jeg vil gerne have hele molevitten.. Det giver jo for søren det hele billede, af Miris verden set fra skærmen.. Og ved du hvad ? Tak for det.. (C:
    Folymph.!!

    SvarSlet
  6. Kære blogven
    Det er OK at være i tvivl.Det er OK at lufte tvivlen.
    Det er OK at dele bekymringer med andre. Det er OK at være dig.
    Du er jo ikke på nakken af nogen....andre end dig selv!
    Vi elsker dig som du er.
    Ellers læste vi jo ikke med.
    Alligevel kan det jo være godt med omlægninger. Tænke over om man overdramatiserer eller bare har brug for bekræftelse.
    Vær lige der hvor du er.
    En falsk "glansbilledeblog" er jo langt værre. Det her ved man hvad er...tvivl....og tvivl er velkommen!

    Kram og lav en god dag og en god blogdag.

    Karen

    SvarSlet
  7. Hej Miri

    følger troligt med hver dag - ikke af pligt men af lyst :) er vild med din måde at udtrykke på både med ord og billeder -
    det er ikke så tit jeg får skrevet kommentarer.... men i tankerne tænker jeg dem tit......
    kh og go ´dag

    SvarSlet
  8. Kære Miri, øv, det lyder helt kedeligt, haha, jeg elsker når jeg kan fornemme at der er noget under den pæne facade, og det kan jeg hos dig. Et rigtigt levende menneske, nemlig.

    SvarSlet
  9. Det er så dejlig befriende at læse din blog. Nærværende overvejelser, gode billeder og en menneskelig hverdag - hvis du forstår?

    Jeg læser med, Drama Queen eller ej!

    SvarSlet
  10. Kan kun supplere de andre...Din blog er skøn...På trods af alt, er dine indlæg også altid fyldt med humor...så bliv ved med at spytte ud...uanset hvad du tumler med...Jeg bliver som trofast læser.
    Jeg selv, har også tit tanker om min blog, men så minder jeg mig selv om, at det jo er mit eget "gemmested", hvor jeg lufter tanker og ideer....man er jo frit stillet her i blogland, hvorvidt man vil læse og kommentere!

    Kærlige tanker fra Betty!

    SvarSlet
  11. Hej, at dele overvejelser med os andre gør da kun bloggen mere læseværdig og os andre til mere deltagende, det sætter jo tanker i gang! ... og så kan jeg godt lide drama queens - so bring it on!

    SvarSlet
  12. Nu fik jeg ikke læst de andre kommentarer, så mpske gentager jeg andre. Men ved du hvad? Jeg tror vi alle sammen gør os de tanker i ny og næ, og det er med til at skabe en god og dynamisk blog i mine øjne. Hvis man ikke reflekterer over hvorfor, og hvad man skriver, så burde man måske lade være... ;)

    SvarSlet
  13. Kære Dronning.
    Jeg vil bede dig så mindeligt fortsætte med at lufte dine overvejelser. For så får vi andre jo også mulighed for at gøre os vore egne overvejelser. Og refleksion er ikke så skidt. Please.

    SvarSlet
  14. Nej, del da endelig!! Det er det, der gør det så skønt at følge med. Altså at der deles i det hele taget, ikke? Jeg tror vi alle har blogovervejelser i mange afskygninger fra tid til anden. Og jeg tror det er godt:)

    Du er afgjort en dronning, men drama queen? Næ, 'bare' et reflekterende menneske og det er skønt:)

    kom bare an med de uglaserede tanker også - jeg tror vi kan ta' det:)))

    KRAM
    Lis

    SvarSlet