lørdag den 11. september 2010

Tiltrængt Lørdag


11 kommentarer:

  1. Juslu.. Det sir jeg bare. Jeg er helt enig. Tiltrængt som et bad efter en løbetur.

    SvarSlet
  2. Juslu.. Det sir jeg bare. Jeg er helt enig. Tiltrængt som et bad efter en løbetur. Eller en tur i haven, eller et put i kanen.. NEJ det skriver jeg ikke.

    SvarSlet
  3. Fint hjerte.
    Måske skulle man dekorere lidt i haven, vejret er i hvert fald ikke til andet arbejde - i haven.

    SvarSlet
  4. Hørt!...og helt enig... Jeg skal så absolut ingenting idag... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  5. Sikke et smukt hjerte.
    God lørdags-nydning.

    SvarSlet
  6. Dejligste Sidsel- jov,skriv det bare :-)

    Kære Tante- Ja her regner det sørme! - igen..

    Kære Pi Andrea; Åg, disse dejlige ingentings dage :-)

    Kære Eva; Tak :-)

    SvarSlet
  7. Fint hjerte du gav mig en idé :-)
    Min lørdag har været lidt for travl, men nu vil jeg nyde et glas rødvin med min Mand.

    SvarSlet
  8. Lørdag er bedst! Mellem fredag og søndag ligger den lunt og godt. Er til for at nydes.

    Håber du får en god aften.

    SvarSlet
  9. Hejsa søde. Ja nogen gange er weekenden mere tiltrængt end andre. Dit forrige indlæg var rigtig godt.... Worrying is like a rocking chair, it gives you something to do, but doesn't get you anywhere. Livet skal leves nu!
    KNUS♥

    SvarSlet
  10. Lørdage er så dejlige og rummelige - man kan putte i dem, hvad man vil :-)

    God søndag til dig, kære Miri!

    SvarSlet
  11. Kære Margith; Tak :-) Nyd dit glas og kys din mand :-)

    Kære Megan; Ej, hvor pudsigt- for det synes jeg også ! Jeg er fan af Lørdag :-)

    Kære Tina; Tak for de ord - så sandt som de er skrevet :-)

    Kære Madame; hi hi-rigtig herlige og skønne ord at sætte på den dejlige dag :-)

    SvarSlet