onsdag den 8. september 2010

Lys

Det er sørme blevet mørkt , når vi skal op....

12 kommentarer:

  1. Hilsen fra en af de heldige, der først står op klokken 7, da er det lyst endnu...men det hygger at sidde med et par lys tændt - god dag, søde Miri!

    SvarSlet
  2. Ja, her til morgen var det mørkt... Jeg blev aldrig færdig med sommeren, men den er tilsyneladende færdig med mig?! Måske skal vi være bedre til at acceptere svingningerne, både i årstider, humør i stedet for at kæmpe... Jeg øver *S*
    Jeg håber du får en dejlig dag...
    Kærligst ;o)

    SvarSlet
  3. av, så står du tidligt op!
    Hold da helt op for en dejlig farveleg du er i gang med;), hvor ser de skønne ud dine blomster til dit nye farvede tæppe, wauu
    Stine:)

    SvarSlet
  4. Det er en drøn hyggelig tid vi går i møde, hvor vi tænder lys om morgenen.
    God dag.

    SvarSlet
  5. Ja Miri jeg syntes også at det er mørkt her i staden når jeg står op, men så må vi jo til at tænde lysene :)

    SvarSlet
  6. Buldermørkt! Men det er jo også hyggeligt at tænde lys og brygge kaffe i stearinlysets skær.

    SvarSlet
  7. Søde Kvinder- I har jo ret, stearinlys ER hyggelige:-)
    IndendørsLiv, uldnesokker og tv tid-ER hyggeligt :-)

    SvarSlet
  8. Ja, der er godt nok sat sparepære i dagen. Meget langsom start!

    SvarSlet
  9. Det er så hyggeligt at starte dagen med levende lys!

    Jeg kan i øvrigt godt lide dit nye look på bloggen :-)

    SvarSlet
  10. Kære Septemberliv, åh nej, jeg bryder mig IKKE om sparepærer ! :-)

    Kære Polka; Tak- det er YngsteDatter er kan finde ud af teknikken, når jeg får mine nye ideer :-)

    SvarSlet
  11. Uha, det er helt lyst, når jeg står op :-))
    Klem og en dejlig torsdag til dig!

    SvarSlet
  12. Kære Madame; Det var det også i dag, da jeg stod op :-)

    SvarSlet