lørdag den 4. september 2010

Jeg skal altså huske det ....

Langsomlighed.

16 kommentarer:

  1. Åh...altså åhh...for et fint billede. Vi mærker igen og igen behovet for at være til stede i nuet, uden at tænke fremtid og økonomi.. God og dejlig langsom lørdag ønskes du...
    SYSIQ...

    SvarSlet
  2. Ha' en dejlig og langsom lørdag, klem ... :-)

    SvarSlet
  3. SKØNT billedsprog...:-))

    Ønsker dig en dejlig weekend i langsommelighedens tegn.

    Her er der, som så ofte fuld skrald på - men ville ønske, jeg kunne snige mig til et par SLOW timer med hækletøjet. Måske i morgen aften...

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  4. Langsomt lærer Losarinasmor lektien :-)
    Livlig langsom lørdag lykønsker Lene Losarinasmor:-)

    SvarSlet
  5. Det er en god ting at huske.
    Skøn billed og god langsom lørdag.

    SvarSlet
  6. Kære Sidse; Tak, du dejlige kvinde, der altid ser igennem mine ord og billeder :-)

    Kære Madame; 1000 tak :-)

    Kære Camilla; Tak- jeg blev helt glad, da det motiv opstod :-)
    Og vi MÅ og SKAL huske den langsomhed, den gør så meget godt !

    Kære Helle- tak :-)


    1000 tak, skønne Lene, jeg blev så glad !!!

    Kære Sonnie; Tak og i lige måde. Jeg er åbenbart nødt til at huske mig selv på det igen og igen :-)

    SvarSlet
  7. Du kan få mig til at smile - med èt ord og en snegl... Tak! ;o)

    SvarSlet
  8. Ja! Nu har jeg siddet her 10 minutter for at skrive en kommentar til dig, men jeg bliver hele tiden forstyrret af pigerne. De skulle lære lidt af dig ;-

    SvarSlet
  9. HØRT! DEN tager jeg lige til mig også:)

    Jeg håber at du har det godt og at du får ro til at tænke dine tanker til ende i hverdagen.

    Gad så godt besøge dig, men jeg ved at overskuddet måske ikke er der til det, men en dag.. så kommer jeg :)

    Mange weekendd knus
    Henriette

    SvarSlet
  10. Alle burde have plads til en snegletime af og til ;-)

    Nyd dagen

    KH

    SvarSlet
  11. Kære Rina; selv tak :-) Det er mig en glæde :-)

    Kære Polka; Hi hi- piger krudt i måsen , er nu ikke at foragte :-)

    Kære Henriette; Du ved , hvor jeg bor ! Ha Ha- du er velkommen :-)

    Kære Tusindfryd; Ja, det skulle alle ! Og vi skal blive bedre til at skabe dem :-)

    SvarSlet
  12. Kære Samtaler; Det siges at øvelse gør mester :-)

    SvarSlet
  13. Skønt billede, Miri ;-). Jeg kommer til at tænke på at sneglen jo formentlig ikke ved at den er langsom - den er bare. Det er først når vi sammenligner at vi bliver mere eller mindre.
    :-) og god søndag fra mig, Miri.

    SvarSlet
  14. Kære Janne; Det har du jo faktisk ret i...Den ER bare..Og det er vel også det jeg stræber efter, bare at være den jeg er. Men føler ofte jeg løber fortravlet rundt, så jeg glemmer at være den jeg er:-)

    SvarSlet