lørdag den 18. september 2010

Host.. !

Ja, jeg rømmer mig lige...Bare så I lige opdager, at jeg er her igen.
Ugen har budt på mangt og meget.

Blandt andet -

Smukke efterårsfarver i min lille have. Her er det blåbær Hmmm.. Noget jeg ikke bryder mig om- at sprætte op ! Men det kan være nødvendigt, når jeg syede ret så mange 6-kanter sammen ...FORKERT !Køkkentimer. Jeg fik bagt MANGE brød. Håndæltede dem alle. Det var varmt . Men øj, hvor de smagte godt!Skar voldsomt og hårdt i alle geranium og en enkel dronning. For at skabe plads til dem alle i stuens vinduer.

Mange måltider er blevet tilberedt Her en af de smukke. Og yderst velsmagende.Jeg håber, I har haft en dejlig uge. Jeg har savnet jer.

20 kommentarer:

  1. Hej igen.
    Godt at høre fra dig. Sikke en masse skønt mad du har lavet. Den sidste ret du har billede af ser meget flot ud i farverne, mums.
    God lørdag.

    SvarSlet
  2. Kære Sonnie,Tak- Jeg kommer til at tænke på Prinsesser når jeg ser de stribede rødbeder. Eller bolcher :)

    SvarSlet
  3. Miri, du har da virkelig haft en produktiv uge. Håber også den har været godtgørende! :-)

    Ha' en skøn weekend!

    SvarSlet
  4. Kære Megan; Jeg har haft en rundforvirret uge 1 Men heldigvis også en uge, med grin og omsorg- tak :-)

    SvarSlet
  5. Og jeg har savnet dig, Miri - men det er dejligt at du er her igen! Uhm, lækre billeder, jeg vil anskaffe mig en geranium, er det ikke sådan nogle, der dufter?
    Klem og god weekend!

    SvarSlet
  6. Kære Madame; åhr tak :)
    Jov, det er dem der dufter og dem med de undselige blomster:-) Hedder det det? Staves det sådan ? Men , de har små, spinkle blomster .

    SvarSlet
  7. Knuser...skal vist købe bildæk af en i Glostrup...er det ikke tøt på dig? (spørger geografitossen)

    SvarSlet
  8. Er det sånn man skal gjøre med pelargoniene på denne tide av året? Dette kan jeg så lite om. Fortell!

    Skal du på bloggtreff om åtte uker?

    SvarSlet
  9. Du har da fået nogen hyggelige ting fra hånden. Dine blomster ser så fine ud.
    Og vi er her endnu:)

    SvarSlet
  10. Kære Lavendel, Jov, Glostrup er tæt på mig - siger den ene tosse til den anden :)

    Kære Hege, nej, det er IKKE det du skal gøre på denne tid- jeg gør det kun af plads hensyn. Hvilke blogtræf ?
    Kommer du ?

    Kære Eva, Er MEGET glad for, at DU er her :-)

    SvarSlet
  11. Du har også været savnet. Sikke meget du har fået fra hånden.. Hvor ser det lækkert ud, dit brød, og din mad, og ...og ... Jeg troede du måske også havde været dårlig, da du startede med et "host".. graturys

    SvarSlet
  12. Smukke billeder af din uge - kunne opskriften på den smukke ret måske komme i et indlæg???

    Her står det stadig i bøgernes tegn - aktuelt sidder jeg med patientforløb - og har valgt atse nærmere på kost-screening af vores patienter, som alle er potentielt underernærede - MEGET spændende...for mig i alle tilfælde.

    God lørdag aften - knus fra Camilla

    SvarSlet
  13. Blogtræffet er den 13. november, Miri, hvis du har lyst til at tage med - Hege kommer heldigvis også, ser jeg på hendes blog :-))

    SvarSlet
  14. Fint allting. dina fönster med vackra krukor, vacker mat och dina lapptäcken.

    SvarSlet
  15. Kære sidse; :-) næ, syg har jeg dog ikke været - bare fortravlet og forvirret :-)

    Kære Camilla; Det lyder da spændende. Også for en uvidende , som jeg :-)
    Jeg smed bare de smukke grønsager i ovnen- med olivenolie, citron og salt.

    Kære Madame; Typisk...Vi holder fødselsdag for YngsteDatter.
    Men tak :-)

    Kære Maria; Mange tak :-)

    Kære Gaia- tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  16. Jeg tenker på bloggtreffet som Jens har annonsert. Om jeg kommer er ikke bestemt ennå, men den står på 80% foreløpig. Jeg har lyst på en Københavnertur.

    SvarSlet
  17. Kære Hege, jeg fandt ud af det. Men..Kan desværre ike, da vi skal fejre den YngsteDatter :-)
    Ville ellers gerne ha mødt dig igen :)

    SvarSlet
  18. Øv øv jeg hader selv at sprætte op!! Men glæder mig til at se det færdige resultat :)
    Grøntsagerne med de stribede rødbeder på det sidste billede ser virkelige flotte ud.

    SvarSlet
  19. Kære Caterina; At sprætte op det føles naturstridigt !!!!!
    Tak de rødbeder var altså også en fryd :-)

    SvarSlet