onsdag den 29. september 2010

Himmelstæber

10 kommentarer:

  1. Det er godt at have en til at vise vejen...(v:

    SvarSlet
  2. Ikke det værste at stræbe efter :) så fin den er...

    SvarSlet
  3. Dejligt ord og billede :-)
    Klem og en dejlig himmelstræberdag til dig.

    SvarSlet
  4. hej Miri

    smuk er den )
    Pakke på vej - håber at det hjælper dig lidt på vej ... :)
    kh

    SvarSlet
  5. Kære Sidse; Dét er nemlig , dét det er :-)

    Kære Lavendel- ja :-) Og stjernekigger :-)

    Kære mette b; :-) Jeg holder så meget af den plante!

    Kære Madame; Tak, du søde blogven:-)

    Kære Marianne; Uh- vil glæde mig :-)

    SvarSlet
  6. Smukt - ord og billede! Hvad er det for een fin een? Kærligst Blomster-analfabeten ;o)

    SvarSlet
  7. Umm der er altid noget at stræbe efter..
    Jeg stræber meget stille efter der gode liv, med de vilkår jeg har..

    SvarSlet
  8. Kære Rina; Det er en Væddeløber.
    Det siges at den er istand til at forbedre indeklimaet ved at fjerne /mindske luftens indhold af formaldehyd.
    Jeg har den nu bare fordi den er pæn og nøjsom :-)

    Kære Mette Lykke; Og jeg synes din stræben bestandigt bærer frugt :-)

    SvarSlet
  9. Tænkte måske at det var sådan een *S* Kattene spiser dem, derfor har jeg ikke nogen. Kan ellers godt li' deres tøjlesløshed og himmelstræberi ;o)

    SvarSlet