fredag den 10. september 2010

Endelig Fredag


18 kommentarer:

  1. Skål!...og god weekend til dig... :o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  2. Kære Miri
    Rigtig god weekend til dig!
    Håber den bliver rigtig god!
    Kærligst Heidi

    Ps Salute/skål!

    SvarSlet
  3. Ønsker dig en rigtig god weekend!

    SvarSlet
  4. Rigtig god weekend, kære Miri :-)

    SvarSlet
  5. Skål og ha' en glædelig weekend ;-)

    SvarSlet
  6. Der gav du mig lyst til at drikke et glas rødvin.
    Skål, hvis du stadig har lidt i glasset.

    SvarSlet
  7. Rigtig god weekend - og skål fra mig...:-))

    SvarSlet
  8. Nyd den, skål og rigtig god weekend :0)

    SvarSlet
  9. Dejligt! og god weekend til dig :) Har du en masse planer? Eller skal du bare slappe af?

    SvarSlet
  10. Skål. Jeg tog et glas i aftes oven på besparelsesmøde, men jeg tåler det desværre så dårligt efterhånden, så det skal kombineres med Panodil
    Måske skulle man prøve igen i aften. Det er jo fredag.

    SvarSlet
  11. Hvem der bare ikke skulle møde på job imorgen kl 7 :o( Hvis ikke så sad jeg også med sådan et glas ligesom dig Miri.

    Rigtig god weekend.
    Kh Anette

    SvarSlet
  12. Åh, hvor jeg savner et godt glas vin!

    Rigtig god weekend til dig :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  13. Skønt indlæg, ingen ord, men alligevel fortæller det en hel masse, for mig.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  14. God Morgen I 15 skønne kvinder! Tænk at I alle skålede med mig i går- TAK :-)

    SvarSlet
  15. Godmorgen og rigtig god lørdag til dig :)

    SvarSlet
  16. Kære mette b; Tak :-) Jeg vil begive mig ud i verden og skaffe lidt nødvendigheder. Nyd din dag !

    SvarSlet