søndag den 12. september 2010

Der koges


17 kommentarer:

  1. Og et lækkert måltid er ved at blive skabt :0)

    SvarSlet
  2. Der gættes!! .......Ahhhh nu ved jeg det...inglou dejlige inglou.. lad dig ikke forvirre af navnet, det er smagen der tæller.

    SvarSlet
  3. Kære Septemberliv, jeps :-)

    Kære Bella, fond, høstgryde, suppe :-)

    Kære Sidsel; Det var da dét jeg kogte !!!! :-)

    SvarSlet
  4. EJ.. hva hva hva laver du? ;-)

    Så tidligt du er igang.

    Knus og dejlig søndag
    Henriette

    SvarSlet
  5. Suppe! det skal jeg vist også snart, trænger :-)

    SvarSlet
  6. Jeg tror der dufter lækkert hjemme hos dig lige nu.
    God koge-dag

    SvarSlet
  7. Det ligner langtidsmad, uhm jeg kan næsten dufte det!

    SvarSlet
  8. Duften breder sig! :-) Jeg siger uhm og go' søndag.

    SvarSlet
  9. Kære Henriette; Billedet er fra i går :-)
    Dagen i dag begyndte med en løbetur!

    Kære Margith; Suppe er altså godt:-)

    Kære Sonnie; Tja- der duftede ret godt i går- billedet er fra dagen der var :-)

    Kære Heidi- det var nemlig det det var :-)

    Kære Megan; Det smagte vidunderligt og der var også kage til desset :-)

    SvarSlet
  10. Langsom mad, kan jeg forstå ;-). Det synes jeg er noget af det bedste der findes, for det smager af tid, omhu og kærlighed. Mums. Og god søndag :-).
    (Og er der ikke sket noget med farverne her? De er flotte!).

    SvarSlet
  11. Lyder - eller skulle man sige dufter spændende...

    Her dufter der mest af AJAX og opkast...ældstebarnet har haft haft rutefart til toilettet siden kl 05.00.

    Overvejer at lave díne muslibarer med græskarkerner, bare for at få en duft af noget lidt mere lækkert...selv om der står opgaveskrivning på programmet.

    God søndag til dig du kære.

    SvarSlet
  12. Sikke nogle fantastiske fliser! Det ser SÅ hyggeligt ud sammen med smedejernsgryden og duften af simre... Glædelig søndag! ;O)

    SvarSlet
  13. Kære Janne; Omsorg og kærlig , ja, i den ånd burde vi altid lave mad :-)
    Og jov, farverne er ændret lidt og overskriften - den er jeg helt glad i :-) Det er YngsteDatters fortjeneste :-)

    Kære Camilla; Åh den stakkel!!
    Kom du igang med noget dejligt i mellem trøst og opgaveskrivning- stakkel :-)

    Kære Rina; Tak søde du :-) Jeg er nu også ret glad for mit lille køkken.

    SvarSlet
  14. Næste foto må være af hvad der er i gryden ;-) KNUS♥

    SvarSlet
  15. Det er jo præcis som her i går :-)
    Klem og en dejlig mandag til dig!

    SvarSlet
  16. Kære Tina; Det kan jeg desvørre ikke efterkomme..Det er nemlig Spist:-)

    Kære Madame; Lækkert ! ;.)

    SvarSlet