onsdag den 4. august 2010

TAK !

Kære Henriette, Margith, Camilla, Heidi, Lone, Sonnie, Søslerier, Lene, Eva, Hege, Pernille på 1., Pi Andrea og Lærke/Fluesvampen - jeg takker jer alle af hele mit hjerte.
At komme hjem til så mange knus, gode råd, omsorg og opmuntring- jeg er en heldig kvinde.
Jeg har haft en rigtig dejlig dag.
Da jeg cyklede mod toget i morges, kunne jeg mærke, at min indlæg på bloggen, havde sat noget i gang hos mig.
Jeg satte mig toget og skrev i mine lille notesbog. Skrev alle de ord, der stod for noget jeg holdt af, noget der betød noget for min livskvalitet.
Og ordene væltede ud !
Så læste jeg dem og fandt ud af, at alt det stadig var i mit liv( stor set :-)
Jeg besluttede at stramme mig op !
Finde min glæde ved det hele frem. At finde glæde midt i besværlige tider, har jeg efterhånden en del øvelse i, så det var "bare" at finde formen igen.
Og tænk- en togtur på 21 min kan vende min dag !

Men endnu en gang- hvis ikke I læste det jeg skrev, gav jer tid til at skrive tilbage..Jeg kan kun sige et fattigt TAK.

12 kommentarer:

  1. Det var da en livgivende 21 min. tur, du havde i morges!

    Jeg er rigtig glad for, at der er så mange ting, du føler glæde for/ved. Uden glæde er livet ikke ret meget værd - jeg ved det, jeg har været der ... desværre. Men når man er helt nede, finder man ud af, hvor meget glæde betyder. Også selvom der skal arbejdes lidt for at finde den frem.
    Kram!

    SvarSlet
  2. Hihi - godt gået , Miri - du har det i dig, uden tvivl - talent for Livet! stort kram

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide, Miri, den snupper jeg lige :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor dejligt at høre :-)

    Din dag Blev bedre end du troede, og det tæller for noget syntes jeg.

    Jeg knuser igen, og syntes det er fint at du har skrevet de ord i bogen. Det hjælper at se det på skrift, og at du kan bære dem med dig hele tiden. Det kan du trods alt ikke med vore ord herinde :-)


    Knuuuus igen
    Henriette

    SvarSlet
  5. Kære Polka; Ja, man skal ikke kimse af DSB :-)
    Jeg har så enorm respekt for de menneskerne , der formår at leve med og overleve en depression.
    At kunne kæmpe sig vej til glæden.
    Og jeg kan da læse hos dig og du lever med og i glæden :-)

    Kære Lone, ej, hvor er det sødt sagt, talent for livet :-)

    Kære Lene; Det hjalp med det samme :-)
    Måske det også hjælper UDEN togturen- hi hi :-)

    Kære Henriette; Tak din skønne kvinde:-) Jov, jeg bærer jeres ord med mig i mit hjerte- og det mener jeg :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt at læse, Miri! Sådan en lille bog til notater kan gøre underværker - og vi har alle dage, hvor livet føles træls, men dagen efter ser det hele anderledes ud ...

    SvarSlet
  7. Hvor er det dejlige skønne ord!
    Et stort knus til dig :-)

    SvarSlet
  8. Selv tak - du får også mig til at tænke over livet i almindelighed og hverdagen i særdeleshed... Hvor vigtigt det er at have hjertet med sig - eller i det mindste finde glæden frem ved de små ting ;)

    SvarSlet
  9. Kære Madame; Ja- de dage ER der i et menneskeliv. Du har ret. Jeg bliver bare så forskræmt, når de kommer.

    Kære Lotte; tak :-) og tak :-)

    Kære søslerier, det er jeg rigtig glad for at høre - tak endnu engang :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er det flot, at du kunne vende din dag. Husk, at livet er hvad vi gør det til:)

    SvarSlet
  11. Glad for at din dag endte godt og konstruktivt...tror du har kræfter, du end ikke selv ved er der...:-))

    Store klem herfra

    SvarSlet
  12. Kære Oline; Tak :-) Ja- vi har jo altid et valg, på en eller anden måde....

    Kære Camilla; Det kan sgu godt være du har ret ! Måske jeg slet ikke er sådan et skrøbeligt skvat :-) Tak :-)

    SvarSlet