torsdag den 26. august 2010

Nogle dage..

....Kræver bare sin rødvin, sine knus, sine blomster og god mad.
Ha- kom bare an !
(Det der skal komme an, er alle de udfordringer og forhindringer, der vælter ind over mit og Mines liv, i disse tider)
(Jeg skriver disse () fordi, jeg selv er en stor beundrer af de Bloggere , der behersker antydels ens kunst, kan poetisk beskrive følelser uden at forklare dem...En evne jeg IKKE besidder.)
Nå!
Men jeg har Camilla Plums Fladmaste Kylling i ovnen og 3 sultne unger hængende.....
Lykke :-)

9 kommentarer:

  1. Ved du hvad, vi har alle vores unikke særheder og gode egenskaber. Du har dine! Hvis du har behov for at forklare følelser, så forklar! ;-)

    Du har helt ret i, at nogle dage bare kræver lidt eller meget af det gode. Faktisk synes jeg, at alle dage kræver et minimum af godt.

    Så jeg håber at du får en god aften!

    Klem.

    SvarSlet
  2. Jeg er enig mef Lene om at vi alle er udstyret med unikke egenskaber. Der er jo ingen som er os/mig..
    Din poesi ligger jo alle vegne. I dine billeder, i dit patchwork, i din måde at anskue verden på, i forholdt til dine børn.. I dit liv.. Uden modgang ville vi kede os. Men modgangen giver os en mulighed for at vælge fra og måske også til. Og det synes jeg ikke er så tosset.
    Lonisem

    SvarSlet
  3. Tag dagen en time ad gangen, og sæt små delmål for at nå de store mål. Husk at nyde lidt indimellem, så du fylder dine depoter lidt op igen. Kræv dine knus - de kan gøre underværker!

    Du får et herfra :-)

    SvarSlet
  4. Kære Miri!
    Vi har alle vores stærke og svage sider og godt det samme ellers ville vi være ens.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Du har ret, nogen dage kræver noget ekstra, nogen dage er alt svært, men der kommer altid en ny og frisk dag i morgen.

    "Det gode ved fremtiden er, at den kommer en dag ad gangen"
    citat: A. Lincoln

    Kram og tanker herfra

    SvarSlet
  6. Kære Megan; Tak. Jeg var bare ved at briste af fustrationer i går ! Og jeg havde en ret god aften og vågner mere rolig og afklaret her til morgen. Men tak :-)

    Kære Sidse; Lonisem- det er nok min følelse , her nu, denne kølige morgen:-)
    Uden modgang ville vi kede os..Den må jeg lige vende en ekstra gang..Men du har nok ret, det plejer du jo :-) Tak for dine ord, som jeg har glæde af.

    Kære Polka; Det var lige de ord jeg havde brug for ! Tak :-)
    Delmål og ikke mindst tålmodighed og acccept af det der sker og det jeg IKKE kan forandre. Tak.

    Kære Margith; Tak søde:-) Hvilken gru, hvis vi alle var ens !

    Kære Sonnie; 1000 tak - dét citat skal gemmes ! Får det er så sandt ! Og nogle dage Er bare skæve og mærkelige :-)

    SvarSlet
  7. Kære Miri, fladmast kylling og tre dejlige voksne børn kan rette op på meget. Jeg sender varme tanker sydpå til dig!

    SvarSlet
  8. Kære Madame; Det er nemlig det det kan :-) Tak :-)

    SvarSlet
  9. Sender dig store knus - til endnu en dag fyldt af livets udfordringer. Hvor bestandigt stridigt livet end udfolder sig for dig - emmer både billeder og ord altid af kærlighed og varme.

    STORT kram fra Camilla

    SvarSlet