mandag den 16. august 2010

Møg Mandag

Mandag.
Ja, hold da op, det er Mandag !
Alt er bare forkert, skævt og pisse irriterende !
Vi snakker alt fra flade cykler, punkterede cykler, regn og storm, møg fag i skolen, træthed, smerte, hede, surhed, mismod, opgivelse og tvivl.
Lyder som en herlig Mandag- ikke sandt :-)
Men nu er jeg snart så træt af at være sur, at jeg heller må grine lidt af det hele- ha ha ha !
Ja undskyld, jeg lige læssede det af på jer :-)
Men nu kan det da kun blive bedre- ikke...

13 kommentarer:

  1. Kære Miri!
    Det er da altid en opmuntring, når det kun kan blive bedre.
    Sender dig et knus og et smil.

    SvarSlet
  2. Læs du bare af, det er helt ok - men det kan da kun gå fremad nu :o)
    Kan du have en god aften

    SvarSlet
  3. Ud med det Miri.
    Og nu gør du lige det der skal til for at din aften bliver dejlig ikke!!!

    SvarSlet
  4. Øj...øj...føj da for en start. Skide god strategi, at grine af det, når det er lige lovlig autentisk. Op på jerncyklen og slå et par mentale prutter til mandagen, og grin af lyden. (Undskyld mine ord....fnis...fnis...) jeg er vildt spændt på koden...nå jahh...kunne have sagt mig selv at det er potyp

    SvarSlet
  5. Råb noget (som børn ikke må høre) højt, inderligt og helt inderst-inde-fra. Vær ligeglad med hvordan det lyder - bare UD MED DET. Bagefter er det hele meget nemmere ;-)

    Og skynd dig så videre til tirsdag!

    SvarSlet
  6. Du er så velkommen med det hele! Det er jo f.. f..... din egen blog! So let it ALL out!
    ;o)

    SvarSlet
  7. Sikke en mandag! Nu kan det da kun blive bedre, så rigtig god aften!
    Positive tanker fra mig.
    Betty

    SvarSlet
  8. Kære Margith; tak, du søde kvinde :-)

    Kære Sonnie; Det gik fremad - jeg tog en time out med ro og hæklenål og lukket dør. at det er hæklede så ( selvfølgelig) blev noget hø...Det tog jeg med godt humør :-)

    Kære Gaia; Jeg gjorde som du skrev :-)

    Kære Sidse; Ja selvfølgelig- potyp ! :-)
    Sjovt du nævner prutter...For jeg opførte mig total barnligt i mit følelsliv- og det hjalp :-)

    Kære Polka; Jeg har raset indvendigt..Men tror faktisk jeg skulle ha råbt det ud, som du skriver. Men jeg vil skynde mig videre til Tirsdag:-) Den var god- skynde mig til Tirsdag- hi hi :-)

    Kære Rina; Jeg har bandet noget så frygteligt HELE eftermiddagen :-) Og det var fedt !

    Kære Betty; tak for positive tanker- de var tiltrængte :-)
    Og jeg vil gå i seng med en god bog og vente på Tirsdag :-)

    SvarSlet
  9. Kære Miri
    Tirsdag kan kun blive bedre :)

    SvarSlet
  10. I morgen er ny og dejlig dag :)

    SvarSlet
  11. Hejsa Miri! Ja når der sker så meget på en dag kan man kun grine af det og håbe at morgendagen bliver anderledes ;-) Og det kan den vist kun♥ KNUS

    SvarSlet
  12. Stor trøst, kære Miri - hvad med at cykle ud og finde bær i naturen?

    SvarSlet
  13. Kære Heidi- den er allerede bedre :-)

    Kære Mona, Det er nemlig det der er- tak :-)

    Kære Tina; Ja, men latteren kommer vi langt :-)

    Kære Madame; dejlig ide :-) Må dog lige i skole først :-)

    SvarSlet