lørdag den 14. august 2010

Lørdag

Det er Lørdag morgen og jeg har tændt lys i regnvejrets mørke.
Kaffen er perfekt, blåbær fra egen have.
Tid. Masser af tid.
YngsteDatter er hos ham hun har kær.
Sønnen sover i vores kreativerum.
ÆldsteDatter bader.
Tid. Masser af tid.
Jeg har roen og magter at sidde hér , foran Bloggeriet, som jeg holder sådan af.
Tid. Lørdag.
Jeg har tiden og snupper en ekstra kop kaffe og et stykke kage fra i går og jeg GIDER ikke få dårlig samvittighed og tænke kalorier.
Jeg vil nyde at sidde her og holde Lørdag med tid.
Og lige om lidt , kan jeg bare ikke sidde stille mere, det ved jeg godt..
Så vil jeg gribe min ÆldsteDatter og begive mig ud i regnen og drage mod Kbh.
Lørdag med tid og nydelse.
En regnvejrs Lørdag i August- ikke dårligt.




15 kommentarer:

  1. Lørdag i august, uanset vejret er en dejlig dag! Nyd din tur til KBH og at du har familien omkring dig!

    SvarSlet
  2. Rigtig god lørdag til dig.
    Nyd den trods regnen.
    Knuss

    SvarSlet
  3. Lørdage...du forstår at nyde. Jeg har så meget at lære.

    Knus

    SvarSlet
  4. Uuuuhmmm... jeg tror lige jeg tænder nogle stearinlys til bogen om lidt... Godt tip!
    Hav en dejlig nydning af lørdagen ;o)

    SvarSlet
  5. God tid er dejligt.
    Massere af til vidunderligt.

    SvarSlet
  6. Håber du får en dejlig dag,- og får tanket op på energikontoen, ni hvor der er tid og ro til nydelse...:-))

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  7. Lyder som om du har en dejlig dag i vente... Jeg har besluttet mig for, at der SKAL ske noget i mine weekender, noget for mig og min familie - så weekenderne ikke bare bliver reduceret til opladning til endnu en arbejdsuge :-)

    God weekend

    SvarSlet
  8. Dejlige dejlige ord fra en dejlig dame på en dejlig lørdag i august! ;)

    SvarSlet
  9. Nej, det er ikke dårligt med sådan en lørdag. Så fint at læse. (Og hvem gider tælle kalorier - ikke jeg, i hvert fald).

    SvarSlet
  10. Rigtig god tur til København - det lyder vel nok hyggeligt!

    SvarSlet
  11. Og en god lørdag til dig herfra søde Miri!

    SvarSlet
  12. Skøn nydelse i regnvejr starinlys duft og fornemmelsen af timer, der bare kan misbruges til hvad som helst. Dejlig tur i købstaden..
    Prest være fridagene..(det ER koden)...

    SvarSlet
  13. Kære Oline; Tak :-)

    Kære sepremberliv; Tak og jer nyder trods regn :-)

    Kære Linda; Det gør ikke noget, det er fint at ha noget at øve sig på :-)

    Kære Rina; stearin lysenes tid sig nærmer :-) Og det er også ok.

    Kære Mette Lykke; Det er så vidunderligt for mig- har trængt til tid :-)

    Kære Camilla; Indtil nu, har dagen været skøn og jeg planlægger bestemt at aften skal være ligeledes :-)

    Kære Fluesvamp, det kan jeg godt sætte mig ind i- at nye indput må til, så dagene ikke bare er pusterum.

    Kære Wunderbar; Tak og i lige måde :-)

    Kære Janne; Næ sådanne Lørdage er guld i min verden :-)

    Kære Madame; bytur med datteren er altid så hyggelige :-)

    Kære Helle; mange tak :-)

    kære Sidse; du fanger altid, de skønneste koder ! det er altså fantastisk :-)

    SvarSlet
  14. Hej Miri.

    Skøn start på en skøn dag :o) Håber den trods regn, har levet op til forventningerne ??? Tak for din søde kommentar til min vogn ;o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  15. Kære Anette; Jeg havde den dejligste Lørdag- den levede op til alle mine forventninger om tid og nydelse :-)

    SvarSlet