søndag den 22. august 2010

Livet -

- er ikke det værste vi har;Og om lidt er kaffen klar :-)

16 kommentarer:

  1. Kære Lavendel; det smagte også meget godt :-)

    SvarSlet
  2. Det ser SLET ikke værst ud.
    God søndagsnydning.

    SvarSlet
  3. åh det trækker mundvand.... ;-)

    SvarSlet
  4. Ihhhh hvor ser den kage bare mums ud..

    SvarSlet
  5. Skønt, der er ikke noget bedre end lækker kage og god kaffe :o)
    God søndag eftermiddag.

    SvarSlet
  6. Uhmenum hvor ser det bare totalt smækker lækkert ud Miri!!!

    SvarSlet
  7. Uhm, vi har også spist masser af kage og drukket kaffe i dag :-)

    SvarSlet
  8. Næ - det er faktisk ret godt :)

    SvarSlet
  9. numme,num... hvor ser det indbydende ud
    Stine:)

    SvarSlet
  10. Ja det ligner Svantes lykkelige dag.
    Fuglende flyver i flok når de er mange nok.

    SvarSlet
  11. Yum, yum - den kage og kaffe gad jeg godt have været gæst til...især efter en arbejdsweekend på i alt 31 timer...

    God aften til dig min kære Miri

    SvarSlet
  12. Kære alle I dejlige kvinder, der giver jeg tid til at lægge en hilsen til mig; Tak :-)
    Kage var god ! Bær, marcipan og mandler = rigtig god kombi :-)
    Vi har måtte spise denne kage en del gange, da jeg har øvet mig i at finde den rette kombination :-)

    SvarSlet
  13. Oj...nam!! :) Og livet er slett ikke det verste man har... selv ikke på en mandags formiddag...:)
    Klem

    SvarSlet