fredag den 20. august 2010

Halloo....

Butikken lukker Tirsdag, så skynd jer !

5 kommentarer:

  1. Hvordan kan det dog være? Den er jo rar at kigge på. (conven) det står der altså i koden...det er rigtigt..

    SvarSlet
  2. Kære Sidse; Måske fordi , der ikke er flow i den biks..Og når der ikke er flow, bliver det til en dødvægt..

    SvarSlet
  3. Hej! Vilken fin blogg du har! Jag tänkte passa på att meddela att jag har lagt ut en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvarSlet
  4. Jeg forstår.. Sådan burde jeg vist tænke om mit skur..Jeg lukker det nok snart.. det er nemlig rhazon at gøre sådan.

    SvarSlet
  5. Kære Luna; Mange tak :-) Jeg vil med glæde kigger forbi- synes det er så spændende at lære nye blogge at kende :-)

    Kære Sidse; hæ hæ :-)

    SvarSlet