fredag den 13. august 2010

10 ting, du nok ikke vidste om mig....

Karina har tagget mig med denne sjove leg. Jeg greb udfordringen, glad og fro og tænkte det var en herlig måde at komme tilbage på... Men, 10 ting I ikke ved om mig ? Jeg fortælle jo så meget om mig selv ! Føler nogen gange at jeg fortæller ALT for meget. Gadvidst om jeg overhovedet kan finde på 10 ting, I ikke ved om mig..... Hmmmm.....

1. Jeg har blå øjne. Det ved I ikke, fordi jeg ikke kan lide at se mig selv på billeder og slet ikke at vise mig frem på dem.
2. Jeg er uddannet Steiner Pædagog.
3. Jeg elsker kag...Nej - det ved I :-) ! Jeg har aldrig smagt østers, hvilket jeg faktisk synes er besynderligt, jeg ikke har fået prøvet.
4. Jeg er ved at uddanne mig til ernærringsassistent.
5. Jeg er slet ikke så hidsig mere, efter jeg blev skilt.
6. Da jeg var ung ville jeg gerne være journalist eller motorcykel betjent.
7. Jeg græder meget ofte, når jeg ser tv eller film. Hører nationalsange. Ser nogle blive glad eller rørte. Og vender hovedet væk, når de slår på hinanden.
8. Elsker at se tju- bang film.
9. Har aldrig læst Krig og Fred. Eller Biblen.
10. Har et elendigt selvværd og er skide sur på mig selv over det ! Helt ærlig, jeg er 45 , er det ikke på tide at være lidt glad for mig selv !

Jeg skal så tagge 6 andre.
Jeg tagger altså bare og måske har I fået udfordringen, eller I gider ikke , eller hvad det nu kan være- men det er bare for sjov og I bestemmer selv hvad I gør med det.

Ulla
Vibeke
Gaia
Sidse
Makiato
Madame

Og i dag er det Fredag ! Jeg har fri ! Jeg har bagt kage ! Jeg skal i biffen med de 2 ældste! Jeg skal ha rødvin ! Og i morgen er det Lørdag og jeg kan sove læææænge ! Og sy ! Og tage til Kbh.
Frihed :-)

13 kommentarer:

  1. Det lyder som en weekend jeg nemt kunne falde for :o)
    God weekend

    ps. Du skal være glad for den du er, og ikke være sur over den du ikke er.

    SvarSlet
  2. Nøjjjj.. Tænk en omgang..Jeg tror nok jeg er med på legen. Og der kommer lige en tænkeboks, men så.....Sjov ting. Miri, men allermest dejligt, at se din bagstavleg igen. Og det der selvværd, hvorfor vente med at elske sig selv, til man er så gammel, at man er ligeglad med om man kan li sig selv? Start idag, imorgen kan du øve dig igen..(C: Det er en WIN-WIN situation....

    SvarSlet
  3. Hej Miri.

    Tak fordi jeg måtte lære dig bedre at kende :o) Du er en fantastisk og meget trofast blogveninde, jeg ikke ville være foruden.

    Skøn weekend du går imøde :o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  4. Lyder som den fedeste weekend - nyd den!
    KH Puk

    SvarSlet
  5. uha hvon foregår det, skal jeg så bare skrive et indlæg og nævne de ti ting???

    SvarSlet
  6. Tak fordi du legede med! :-)
    Tænkte også at det var en god måde at komme tilbage på ;-)
    Og det var hyggeligt at lære lidt mere om dig.
    Hav en dejlig weekend, det lyder som om betingelserne er der.

    KH
    Karina

    SvarSlet
  7. Ja men der er da heldigvis andre, der er glade for dig!Nyd din weekend - og har du fået dit garn????Lige nu kan du jo ikke få fat i farmand...

    SvarSlet
  8. Haha, det var en sjov lille leg og morsomt at læse, hvad du skriver, Miri :-)
    Ha' en rigtig dejlig weekend!

    SvarSlet
  9. Kære Sonnie; Du kan tro denne weekend skal nydes :-) Og jeg kunne ikke være mere enig med dig!
    Det er jo det der er så åndsvagt med mig :-)

    Kære Sidse; Hæ hæ - tro mig, det er ofte jeg ikke fatter en bjælde af mig selv ! Og er glad for du overvejer at være med i denne lille leg :-)

    Kære Anette, Selv tak :-) Og mange tak for dine , altid søde ord.

    Kære Puk; Du kan tro jeg vil nyde :-) SÅ meget nyde :-)

    Kære Gaia, Ja- lige netop :-) Men kun hvis du har lyst !

    Kære Karina; Tak for at give mig et lille skub tilbage :-)

    Kære Lavendel; tak :-) Og ja, har fået garnet- og har skrevet en mail til dig , fik det i forrige uge og det er smukt !

    Kære Madame; Det er en sjov leg, som du jo kan bruge til hvad du vil og fortælle så meget du nu har lyst til :-)

    SvarSlet
  10. Kære Rikke; synes du - :-) Lang tid siden sidst :-)

    SvarSlet
  11. Dejligt at komme lidt tættere på dig. Jeg synes det er sjovt at du engang ville være motorcykel betjent og så blev Steiner Pædagog :-)
    Ha' en dejlig weekend!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  12. Kære Ulla; tja- livet fjoller rundt med os - hi hi :-)

    SvarSlet