lørdag den 10. juli 2010

Øvelse

Jeg øver mig og øver mig og øver mig.
Jeg øver mig i mangt og meget.
Lige nu øver jeg mig mest i at sy tøj.
Engang for mange år siden, kunne jeg det.
Så skete der mange ting i mit liv, der gjorde at jeg mistede lysten til at sy.
Så gik jeg ned med stress og Angst og mistede sgu evnen !
Men nu er lysten kommet tilbage.
Og jeg øver mig på evnen.
Der er lang vej igen og 10000 fejl, men jeg giver ikke op !
Faktisk er jeg så ihærdig at stolen braser sammen under mig !

23 kommentarer:

  1. Så må du øve dig i at sidde stille...fniis - ha' en god øvedag, knus

    SvarSlet
  2. Det er af fejl vi lærer .. sagde en klog kvinde jeg kendte engang.

    Jeg synes det ser ret godt ud :)

    SvarSlet
  3. Øvelse gør mester.
    Bare klø på, men husk at sidde stille ;0)

    Knus og god lørdag!

    SvarSlet
  4. Stolen er brugt godt! Jeg imponeres fortsat over dine evner til mangt og meget - pludderbukserne er fantastiske!
    Varm lørdag til dig!
    Kærligst

    SvarSlet
  5. Du må ende med et mesterliv, hvor du kender dig selv ind i mindste lille synaps.. Det er godt og tålmodigheden løber fra én engang imellem, men med målet for øje...målet er vel at komme overens med livet og bide de skeer, der er at bide?..
    Koden er som altid klog og entydig "bidin"

    SvarSlet
  6. Du skal nok blive skrup skrap med al den øvelse. Pas nu på når du sidder der på stolen.

    God øve-lørdag :)

    SvarSlet
  7. Hehe, du gir den gas;))

    Fine bukser, i øvrigt. Det stof har jeg også. Elsker de frugter, der er på.

    SvarSlet
  8. Det ser rigtig godt ud... Bukserne ser rigtig behagelig ud. Hvilket mønster har du brugt?
    Fortsat god fornøjelse med at øve dig ;o)

    SvarSlet
  9. Hvor ser det bare fint ud, er især vild med bukserne. Som Unikarina vil jeg da gernev ide hvor mønsteret er fra, måske hjemmekomponeret?
    Dejlig dag til dig :O) Dorte

    SvarSlet
  10. Åh, hvor er det et vidunderligt symbol! At stolen braser sammen! I love it.
    :-)
    Jeg er sikker på du når derhen igen, hvor du gerne vil være :-)

    SvarSlet
  11. Det ren jo ren terapi at sidde ved maskinen... (ihvertfald for mig).Og det gør så godt at se produktet udvikle sig fra idé til et færdigt stykke tøj eller andet. Og nogen gange gør det ikke så meget at det er mislykket, det er processen der er interessant.At se det vokse og lige så stille blive bedre...
    Og ja øvelse gør mester!
    Go sylyst søde Miri!

    SvarSlet
  12. Kære Lavendel- ja, at sidde stille, det må jeg også øve mig på ! :-)
    Har netop knoklet i haven, så sveden løb...

    Kære Pernille; Tak :-) Jeg må ha lært meget, de sidste lange stykke tid :-)

    Kære Septemberliv; Jeg vil prøve :-)

    Kære Rina; :-) Tak- rart at få lidt opmuntring:-)

    Kære Sidse; Det tror jeg ikke- jeg glemmer desværre meget let..
    Koden er meget klogere end jeg og kan genemskue det meste :-)

    Kære Fru E; Hæ hæ- ja, jeg skal prøve at sidde forsigtigt :-)

    Kære Lis; Tak :-) Stoffet er faktisk et dynebetræk fra dejlige Ikea :-)

    Kære Unikarina; Ja- de blev gode :-) Det er et Onion - som Rappedikke anbefalede mig.

    Kære Dorte; Nej, hjemme komponerede mønstre er jeg ikke kommet til :-) Det er et Onion :-)

    Kære Lotte; Hi hi- jeg kunne sg heller ikke andet end at grine af det hele og ikke mindst mig selv :-)

    Kære Gaia; Jeg ønsker at nå dertil ! Lige det du beskriver. Tak for at minde mig om det :-)

    SvarSlet
  13. Hej Miri - de er blevet rigtig fine de bukser.. købte du mønstret? Har du sat elastik i livet? Kram fra C

    SvarSlet
  14. Kære Christina; Ja- jeg købte straks det mønster og er i gang med at sy bukser - mange bukser :-)
    Ja, disse er med elastik i livet og benene.
    Jeg er dig taknemmelig for at fortælle om det mønster !

    SvarSlet
  15. hep hep :-) du skal nok finde evnen igen.

    SvarSlet
  16. Hvor er de skønne de bukser. Sådan nogen kunne jeg også godt tænke mig:) Men lige nu er det oprydning fra kælder til kvist, der tager tiden. Så syning må blive lidt senere. Keep up the good work:)
    KH Puk

    SvarSlet
  17. Kære Lene ; :-)

    Kære Puk; Oprydning skal der jo også til :-)

    SvarSlet
  18. Haha, dejligt indlæg og meget smukke ting, du syr - det er så berigende at lave sit eget tøj ...

    SvarSlet
  19. Hmmm.. bare dy ikke kom til skade ?
    ... ellers må jeg sige at jeg kender fornemmelsen.... og iøvrigt er det jo en gave at få lov til at lære igen ;-)... og resultaterne viser jo hvor lærenem du er !

    KH Siffe

    SvarSlet
  20. Miri jeg håber altså ikke at du kom noget til :)
    Jeg synes de ser rigtig fint ud det du har syet, bar sy videre :)
    Knus

    SvarSlet
  21. Kære Madame; Tak :-)

    Kære Siffe; Nej- jeg sad heldigvis med begge fødder i gulvet.
    Ville ønske jeg kunne se det sådan, at det er sjovt at lære på ny... Jeg bliver sur !
    :-)

    Kære Anonym; Jeg slog mig ikke :-) Tak !

    SvarSlet
  22. Det ser da vildt spændende ud :-). Øvelse gør jo mester, som bekendt - mon du skal til at lære også at sidde stille på stolen :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  23. Kære GitteMay; Efter hvad min børn siger, så skal jeg :-) De mener jeg ikke kan sidde stille.

    SvarSlet