mandag den 19. juli 2010

Uden titel


13 kommentarer:

  1. Dog utrolig stemningsfuldt...:-))

    SvarSlet
  2. Kære Camilla; Ja- ikke sandt :-)

    Kære Margith; :-) og knus.

    SvarSlet
  3. Som du dog bobler i krestivitet :-)
    Jeg nyder at læse dine indlæg og se dine kreative tanker komme til udfoldelse :-)

    SvarSlet
  4. Hihi :-)
    Ha' en skøn dag, Miri, klem!

    SvarSlet
  5. Kære Rina; :-)

    Kære Lene; tak :-) - det jeg jeg rigtig glad for at høre .

    Kære Siffe; og knus:-)

    Kære Madame; det samme ønsker jeg for dig :-)

    SvarSlet
  6. Kære Miri,
    Her er et link til dig - http://issuu.com/byfryd/docs/1._by_fryd

    Jeg ku' godt se dine billeder i sådan et magasin, online or not ;o)

    SvarSlet
  7. Kære kære Rina; Du er alt for sød ! Jeg er dybt rørt og meget ydmyg.

    SvarSlet
  8. Gosh..et skønt "uden titel" Når ordene mangler til at starte dagen.

    SvarSlet
  9. Åh, men så fuld af....indre ro og bevidsthed, Miri.... og af lydløse ord! Kærligst Susanne

    SvarSlet
  10. Kære Sidse; Godt du er dér et sted :-)

    Kære susanne; Mange mange tak for meget smukke ord- ren poesi :-)

    SvarSlet