søndag den 11. juli 2010

Total ironisk nørkleri

Her er hedt. Meget hedt. Som i virkelig ,virkelig varmt. Og hedt.
Derfor sidder jeg foran en varm symaskine og syr dimser til at sætte rundt om et glas med varm the eller andet hed væske.
Det begyndte i går...Der var det også hedt. Jeg fik en ide med de små bitte sekskanter. Syede løs og skulle så i dag, forvandle dem til den der dims-så-man-ikke-brænder-nallerne.
.................Lad mig nøjes med at sige, at jeg nok gjorde ALLE de fejl, der er muligt at gøre og at det tog lang tid at sy den der lille dims.
For at bevise over for mig selv, at jeg overhovedet kunne sy eller tænke eller regne det ud, måttejeg lige sy 2 dimser mere.
En i retrostof- ja, selv jeg, ejer nu lidt af dette :-)


Og en med applikerede fugle.

Det var pisse irriterende og voldsomt hedt, men også ganske sjovt.

10 kommentarer:

  1. De er bare så søde, men mærkelig ide´at få i den her hede!! Skøøøøønne sekskanter. Sejt at du ikke gav op selv om skidtet drillede:-)
    Fortsat svedig dag.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Kære Miri
    Det er godt gået, men, - syntes jeg, en lidt vild ide, i den varme.
    De er nu godt nok flotte, og igrunden en rigtig god ide.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Hej Miri
    Du er ikke alene om at være tosset.
    I dag har jeg siddet ved symaskinen de sidste 5 timer...
    Men der er kommet et fint lille pigeforklæde ud af det og den skønneste vaterde cowboyvest. Forklædet kan du se på min blog. Vesten kommer senere. Nu skal jeg lige lave en kæmpe skål koldskål....
    Jeg kan godt lide dine dimser! God idé!

    SvarSlet
  4. hede eller ej, er de supersøde :)

    SvarSlet
  5. Dem er jeg vild med, især 6kanterne.
    Knus.

    SvarSlet
  6. hold da helt op, de er flotte de dimser. Her var også hedt i dag, så jeg gik i gang med et stort "hadeprojekt" oprydning og rengøring af køkkenskabe.
    Mange pauser er det blevet til i dagens løb men om to skabes tid kan jeg finde alt i mit køkken og endda uden at få fedtet fingre :-)

    SvarSlet
  7. Perfekte til en kop hed "et-eller-andet" - i sær den med fuglen kan jeg li´:)

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn idé - og meget brugbar! Og i denne hede er det det rart med noget, hvor man kan sidde stille inde i skyggen :-)

    Ha' en dejlig mandag, Miri!

    SvarSlet
  9. Kære Line; Jeps-det var en hed og meget svedig dag og er helt enig i , at det var en mærkelig ide at få :-)

    Kære septemberliv; Selv om vi fik lidt regn og en anelse torden, hjalp det ikke meget.

    Kære Vibeke; Enig :-) Og typisk mig.. Men tak :-)

    Kære Gaia; Min lige så skøre blogven :-) Jeg må straks ind at se, hvad du fik frembragt :-)

    Kære Pernille, 1000 Tak :-)

    Kære Margith; det er jeg glad for at høre- tak :-)

    Kære Lis, Du er altså også skør :-) Men det må være så skønt at få det gjort !


    Kære Jeanette; Ja, du hatr også noget med de fugle :-)

    Kære Madame; Ja-disse dage råber på skygge !!! Tak :-)

    SvarSlet
  10. Så mangler du bare at sy et sved-bånd til dig selv, hehe :O)

    Jeg synes du er vildt kreativ! Opfindsomt og farverigt :-)

    SvarSlet