onsdag den 7. juli 2010

Souveiner


Dagen i går, tilbagte YngsteDatter og jeg i Malmø.
Jeg holder altså så utroligt meget af det land og dets mennesker !
Om aftenen kom Sønnen og lavede mad til de trætte mennesker, hjemvendte fra Sveriges Land.
Svigersønnen kom senere og så så vi fodbold og drak øl !
I dag er vi samlet for at modtage ÆldsteDatter, der vender hjem fra Rom.
Mad, is, drikke, gaver og pynt er forberedt og planlagt- så mangler vi bare hovedpersonen !
Nu vil jeg begive mig til en ven, der lige skal hjælpe mig med at genopfriske , hvordan jeg syr en belægning på en halsslids. Det har drillet SÅ meget !!
Jeg sluger lille en ekstra kop kaffe og en kammerjunke :-)

Ps den smukke, skønne parasol købte jeg i Malmø- og jeg købte den som det første, så havde fornøjelsen at slæbe rundt på den HELE dagen - typisk mig :-)

10 kommentarer:

  1. Fin-fin parasol. Jeg er helt ekset med de farver og mønstret

    SvarSlet
  2. Kære Manna; Også mig :-) Helt pjattet !

    SvarSlet
  3. skøn og sommelig din 'slæben-rundt-på-parasol' ;)

    SvarSlet
  4. Det høres ut som du har fine sommerdager.
    Flott parasoll. Det er typisk meg også, å kjøpe ting jeg ser med en gang, for så å slepe på dem hele dagen,hehe:)
    Kos deg og lykke til med syingen!
    Klem Tove

    SvarSlet
  5. Kære Søslerier- Ja , den var al besværet værd :-)

    Kære Tove; Hi hi - du kender det :-) Tak, jeg får vist brug for al held og lykke med den syning..

    SvarSlet
  6. Den parasol får mig til at smile! *S*
    Og belægninger og halsslids - det er ligeså eksotisk for mig som stiklingeformering! ;o) Held og lykke med det projekt!
    Kærligst Rina

    SvarSlet
  7. Kæreste Rina, du kan tro jeg har tænkt ofte på dig og din sætning om alder og stiklingeformering :-)
    Flere gange har jeg klukket for mig selv og tænkt at nu var jeg virkelig bk´levet gammel, når jeg.. Hi hi :-)
    Tak :-)

    SvarSlet
  8. *SS*
    Jeg sidder også og fniser... for nu har jeg googlet mig til at man kan stiklingeformere roser! Så kan vi bytte stiklinger - hmmm... hvor gammel er man så?! ;o)
    Tillykke med hjemkomsten - hav en dejlig aften, det er jo skøøønt vejr.
    Kærligst Rina

    SvarSlet
  9. Lyder som en dejlig dag i havde!
    Og sikke en flot parasol du har fået dig!!!

    SvarSlet
  10. Kæreste Rina; Hi hi Og tak :-)

    Kære gaia; Jeg er så glad i den ! Farver og det hele :-)

    SvarSlet