onsdag den 14. juli 2010

På vej hjem fra bussen buket


12 kommentarer:

  1. Det er da utroligt hvad du kan finde på din vej hjem :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Super flot... Dejligt så berigende vores natur er. Vi skal blot huske at passe godt på den.

    SvarSlet
  3. Kære unikarina; det har du ganske ret i !
    Og naturen pibler frem , selv langs en trist vej :-.)

    SvarSlet
  4. Det er dejlig med sådan en buket,de er flotte de vilde blomster.

    SvarSlet
  5. Ok!? Hvilken bus tager du lige?! *S*
    Enkelt, men smukt og overdådigt!
    Kærligst

    SvarSlet
  6. En sådan vacker bussväg du måste ha!!!

    SvarSlet
  7. Det er de smukkeste buketter i mine øjne - så kan blomsterhandlerens fikse bundede godt 'fise af' ;)

    SvarSlet
  8. Altså dig og dine vildt lækre buketter. Det er en fryd at besøge dig og dine buketter :o)

    SvarSlet
  9. Hej Miri.
    Skøn buket, du må komme forbi de skønneste grøftekanter på din vej :o)
    Kh Anette

    SvarSlet
  10. Hvor er den dog smuk - jeg holder allermest af buketter med vilde planter :-)

    SvarSlet
  11. Kære Ann; Faktisk ikke, men der gror mangt og meget blandt asfalt og sten :-)

    Kære Søslerier- jeg har også en stor kærlighed til de vilde blomster :-)

    Kære Sonnie- 1000 tak, det er jeg rigtig glad for at høre :-)

    Kære Glaphuset; faktisk ikke en eneste :-)

    Kære Madame; Jeg holder også meget af de vilde blomster og alle dem vi kalder ukrudt :-)

    SvarSlet