søndag den 4. juli 2010

Matrem


Som en børnetegning

10 kommentarer:

  1. Godmorgen Miri!
    Kan se du har åbnet butik mens jeg har været fraværende :-)Synes det er en super ide.
    Blomsten sender mig direkte tilbage til min barndom og besøg hos min Bedstefar på Mols.
    Hav en dejlig søndag.

    SvarSlet
  2. Så smukt og enkelt - det bedste af den danske sommer :-)

    SvarSlet
  3. Kære margith; Ja, et sommerprojekt med YngsteDatteren :-)
    Håber din Søndag bliver så dejlig :-)
    Og blomsten er fra Lavendel- da vi 2 gravede op :-)

    Kære Pernille; Ja ! Og jeg glædes konstant :-)

    Kære Siffe; Enkel og dog så smuk! Dejlig du skriver hos mig igen :-)

    Kære Madame; Jeg er så betaget af blomster - det må jeg indrømme :-)

    Kære mette b; Kan kun være helt enig :-)

    SvarSlet
  4. Spændende plante. Måtte lige slå den op :0)
    Hav en vidunderlig dag.
    Knus!

    SvarSlet
  5. Så fint og med det barnlige strøg af gode former og dimensioner. Former som er venlige og rare.

    SvarSlet
  6. Så smuk en blomst, og tillykke med datterens og din butik

    SvarSlet
  7. Kære Septemberliv; :-)

    Kære Sidse; Ja :-)

    Kære Pernille ; Tak :-)

    SvarSlet